Wanita cuba selamat kakak dipukul abang ipar

KUALA LUMPUR: Demi kasih kepada kakak, seorang wanita sanggup menjadi sasaran belasahan abang iparnya, termasuk diterajang hingga cedera di Damansara Damai di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, wanita berusia 25 tahun berkenaan dikejar abang iparnya sejauh 500 meter sebelum dipukul serta dipijak kerana didakwa masuk campur urusan rumah tangga abang ipar dan kakaknya.

Menurut sumber polis, mangsa ke rumah kakaknya untuk menyelamatkan wanita itu yang cedera akibat dipukul suaminya yang panas baran, namun dia turut menjadi mangsa.

Katanya, ketika mahu menyelamatkan kakaknya, abang iparnya yang baru pulang dari kerja, terus masuk ke dalam rumah dan memarahinya.

Wanita cuba selamat kakak dipukul abang ipar


“Mangsa cuba mempertahankan diri apabila dipukul lelaki itu yang turut menendangnya hingga terjatuh sebelum memijak perut.


“Wanita itu berlari cuba menyelamatkan diri, namun dikejar lelaki itu sejauh 500 meter sebelum sekali lagi ditendang dan dipijak di perutnya,” katanya di sini, semalam.

Sumber berkata, mangsa merayu supaya tidak diperlakukan begitu, namun tidak dihiraukan lelaki berkenaan sebelum orang ramai yang melihat kejadian, menyelamatkan wanita itu.


Katanya, lelaki itu kemudian berlari pulang ke rumah dan mangsa membuat laporan di Balai Polis Damansara Damai.

“Mangsa yang cedera di perut dan badan, menerima rawatan sebagai pesakit luar di klinik berdekatan,” katanya.


Sementara itu, jurucakap polis mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers