Polis tahan 10 lelaki siasat kes bunuh jurutera

SEPANG: Polis menahan 10 lelaki berusia 17 hingga 30 tahun bagi membantu siasatan kes bunuh dan samun membabitkan seorang jurutera komputer berusia 35 tahun di perumahan teres dua tingkat, Taman Putra Perdana, di sini, pada 8 Disember lalu.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) Selangor, Asisten Komisioner Polis Rosli Mohd Isa berkata, berdasarkan siasatan dan maklumat orang ramai, polis menahan tujuh daripada 10 lelaki terbabit di Segamat, Johor, manakala tiga lagi di Putra Perdana, Sepang pada 13 Disember lalu.

Polis tahan 10 lelaki siasat kes bunuh jurutera, SEPANG: Polis menahan 10 lelaki berusia 17 hingga 30 tahun bagi membantu siasatan kes bunuh dan samun membabitkan seorang jurutera komputer berusia 35 tahun di perumahan teres dua tingkat, Taman Putra Perdana, di sini, pada 8 Disember lalu.


“Seorang daripada suspek ditahan berusia 24 tahun mempunyai beberapa rekod jenayah lampau dan pernah ditahan membabitkan kes pecah rumah di Sepang. “Kami merampas televisyen LCD 32 inci, iPad serta dompet milik mangsa,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Sepang, di sini, semalam.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers