Isu kahwin 2: Ashraf Muslim Dakwa Laporan Akhbar Fitnah


ashraf muslim, kahwin lagi, ashraf muslim kahwin lagi, Aktor Malaysia, aktor popular, pelakon, pelakon popular, wan sakinah, dayana, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti,


Oleh: cinemaonline.com

KUALA LUMPUR, 16 MEI 2013: Isu perkahwinan Ashraf Muslim semakin menjadi bualan hangat selepas seorang wanita bernama Sakinah tampil memberi kenyataan menerusi akhbar Harian Metro bahawa isteri pelakon tersebut, Noor Dayana Lokman redha sekiranya suaminya itu berkahwin lain.

Sakinah turut mendakwa sudah lama mengenali Ashraf dan isterinya itu, malah pernah berbicara dengan Dayana tentang perkara tersebut.

Walau bagaimanapun menurut laporan dari Malaysian Digest, Ashraf menerusi akaun Twitter miliknya menyangkal dakwaan tersebut, walaupun tidak mengulas lanjut tentang kewujudan Sakinah.

"Makin banyak fitnah dilemparkan yang direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah," tulisnya di Twitter.

Terbaru, peminat hiburan di forum Cari telah menemui beberapa keping gambar wanita yang didakwa sebagai Sakinah. Malah ada yang mengatakan Ashraf dan Sakinah telah pun bertunang.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers