Johan As`ari Sengaja Cari Pasal Dengan Nabila Huda?


johan as`ari, Nabila Huda, aktres, Raja Lawak, pelakon, nas-t, dj nas-t, nabila huda sedia kahwini nas-t, splash_gosip, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva

KL, 30 APRIL 2013: Malam Ahad lalu, Murai Batu berkesempatan menonton rancangan Bintang Mencari Bintang (BMB) dan apa yang boleh Murai Batu simpulkan, rancangan itu memang menghiburkan dan unik.

Apa yang pasti, BMB miliki sasaran penontonnya tersendiri dan boleh dikatakan ianya mampu mencari pelapis baru yang bukan sahaja mampu membuat lawak jenaka tetapi juga menyanyi. Tahniah kepada stesen TV3.

Bercakap mengenai persembahan salah satu peserta, Murai Batu tertarik dengan persembahan dari kumpulan A iaitu Tapaw yang telah memilih pelakon popular Johan As`ari sebagai bintang undangan untuk memantapkan persembahan mereka.

Pandai juga Johan As`ari melakokan watak seorang budak sekolah yang dungu bersama-sama dua ahli kumpulan Tapaw. Maaf Murai Batu tak ingat siapa nama mereka.

Tapi apa yang pasti, Murai Batu agak terkejut apabila Nabila Huda telah dijadikan subjek dalam persembahan kumpulan Tapaw itu.

Alamak! Tidakkah Nabila Huda akan sentap kalau mengetahu tentang hal ini?

Maklum sajalah ketika rancangan itu disiarkan secara langsung, Pelakon TV Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 itu sedang sibuk menjalani penggambaran di Brunei. Malah sekarang ini pun Nabila masih berada di Brunei.

Apa yang pasti kumpulan Tapaw telah menggunakan gambar Nabila Huda bersama Nas-T di akhir persembahan mereka.

Kononnya dengan kemunculan gambar pasangan sedang bercinta itu, Johan As`ari yang dari tadi memegang watak budak sekolah rendah telah naik berang sebaik saja melihat gambar bekas kekasihnya itu dengan lelaki lain iaitu Nas-T.

Murai Batu seakan faham dengan mesej yang ingin disampaikan oleh kumpulan berkenaan, lebih-lebih lagi dengan adanya Johan As`ari yang pernah dikaitkan bercinta dengan Nabila Huda sebelum ini.

Tapi kalau Murai Batu menjadi Nabila Huda, pasti Murai Batu akan sentap.

Melainkan, mari Murai Batu tegaskan di sini, melainkan...... pihak Johan As`ari atau Tapaw telah meminta keizinan daripada empunya badan untuk menggunakan foto mereka sebagai subjek persembahan mereka.

Entahlah, itu sangkaan Murai Batu sahaja. Mungkin Nabila Huda sudah tidak kisah dengan adegan berkenaan atau mungkin dia sendiri sudah tak ambil pot.

Tapi apa yang pasti persembahan kumpulan Tapaw memang menghiburkan. Maka tidak hairanlah mereka meraih undian tertinggi daripada Juri Umum dan kedua tertinggi malam berkenaan.

Murai Batu: Tak suka cara sesetengah pelawak menggunakan kelemahan atau kekurangan seseorang individu sebagai subjek jenaka.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers