Bakal Isteri No.2 Ashraf Bukan Sherry, Tapi Wan Sakinah!

shraf muslim, ashraf muslim kahwin lagi, sherry ibrahim, gosip panas, berita panas, perkahwinan, perkahwinan kedua, kisah perkahwinan selebriti, hari ulangtahun perkahwinan, splash_gosip, wan sakinah, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva


KL, 8 MEI 2013: Berita mengenai hasrat pelakon dan pengamal perubatan alternatif, Ashraf Muslim memohon untuk berpoligami nampaknya menjadi perbualan hangat ketika ini. Di dalam akhbar dan laman web ada memberitahu wanita yang dikatakan bakal menjadi isteri kedua Ashraf ialah bekas teman wanitanya.

Apabila keluar cerita itu, yang terkena tempiasnya ialah bekas kekasih Ashraf, si Sherry Ibrahim. Kesian Sherry...Sebelum ini pun Sherry ada juga memberitahu risau akan dikaitkan dengan Ashraf sekiranya berita ini kecoh.

Nampaknya kerisauan Sherry menjadi kenyataan. Kepada sahabat-sahabat Murai Batu di luar sana, wanita yang dikaitkan dengan Ashraf bukanlah Sherry tetapi Sakinah, yang merupakan seorang pekerja syarikat penyiaran terkemuka negara ini!

Jadi, berhentilah kaitkan Sherry dengan cerita Ashraf ya...Kesian dia.

MuraiBatu: Berdebar Kalau Bercerita Bab Poligami

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers