Istimewa Sangatkah Sakinah Di Hati Ashraf Muslim?


ashraf muslim, ashraf muslim kahwin lagi, rumahtangga, krisis rumahtangga, masalah rumahtangga, pergolakan rumahtangga, nafi rumahtangga bermasalah, runtuh rumahtangga orang, keretakan rumahtangga, realiti rumahtangga, panas, gosip panas, berita panas, perkahwinan, kisah perkahwinan selebriti, splash_panazz, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva,

KL, 8 MEI 2013: Selepas artikel 'Isteri Ashraf Muslim Dikatakan Rela Bermadu' dinaikkan portal murai.com.my pagi tadi, macam-macam maklum balas yang diterima.

Bagaimanapun, ramai yang tidak bersetuju apabila Ashraf yang akan menyambut ulang tahun perkahwinannya yang kedua pada 30 Ogos ini memberi alasan ingin berkahwin lain kerana tiada zuriat!

Murai Batu tersentak bila bekas kekasih Ashraf yang bernama Sakinah begitu berani membuat kenyataan di sebuah akhbar tempatan tentang hubungannya dengan pelakon lelaki yang juga suami orang itu.

Sakinah memberitahu kepada akhbar tempatan tersebut dia ada bertemu dengan isteri Ashraf, Dayana untuk membincangkan tentang perkahwinannya dan Ashraf, namun Dayana memohon supaya perkahwinan tersebut dielakkan, tetapi pasrah jika Sakinah ingin meneruskan juga niatnya untuk berkahwin dengan suaminya itu.

Adoi...Istimewa sangatkah Sakinah ini di hati Ashraf sehingga dia sanggup madukan isterinya sekarang ini? Murai Batu tertanya-tanya, siapa Sakinah sebenarnya? Seorang bekas kekasih? Jadi?

Murai Batu bukan nak menyibuk, tapi Ashraf dan Dayana baru sangat dalam alam rumah tangga. Dua tahun berkahwin tapi masih belum dikurniakan cahaya mata...Orang lain ada yang lebih lama dari itu, tapi masih cekal berusaha.

Apa-apa pun Murai Batu doakan yang terbaik untuk Ashraf dan Dayana...Semoga menemui jalan penyelesaian yang terbaik.

MuraiBatu: Selalu Muhasabah Diri...

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers