Miss Propa Tampil Dengan Proparodi Video Sharifah Sakinah


Miss Propa, Propa-Lah!, bikin propa, propa, propaganda, parodi, video parodi, sharifah sakinah, video sharifah sakinah mengenai siti, video sharifah sakinah, splash_trending, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

KUALA LUMPUR, 17 MEI 2013: Setelah sekian lama menyepikan diri, akhirnya ikon Propa Murai, Miss Propa kembali menghangatkan suasana di portal Murai dengan persembahan video yang lebih menarik, sensasi, segar serta menghiburkan.

Rasanya semua pembaca tahu akan isu video panas yang dilakukan oleh seorang aktres pada awal minggu ini. Dan Miss Propa tanpa segan silu nampaknya telah memparodikan video aktres tersebut dengan versinya tersendiri.

Dengan video ini, nampaknya Miss Propa telah bersedia untuk kembali dengan angin baru untuk mempropakan industri hiburan tanahair yang semakin hari semakin hangat dengan pelbagai cerita kontroversi.

Malah jika diperhatikan, video-video parodi kini mula menjadi satu trending yang diikuti ramai pemerhati-pemerhati dunia hiburan. Jadi Miss Propa nampaknya tidak mahu ketinggalan untuk melakukan parodi versinya tersendiri. Agak-agak parodi apa lagi ye yang akan dilakukan Miss Propa selepas ini?


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers