Akhirnya Stacy & Morgan SMASH Makan Malam Bersama!



KL, 8 MEI 2013: Awal tahun lalu, penyanyi lagu Bosan, Stacy hangat digosipkan bercinta dengan ahli kumpulan SMASH iaitu Morgan. Malah, isu tersebut dikhabarkan mengundang kemarahan kawan baik Stacy iaitu Akim. Padahal Stacy dan Morgan tidak pernah bersua muka dan mengetahui hal masing-masing menerusi gambar dan bacaan tulisan media.

Dari ceritera tersebut, peminat Stacy merestui seandainya Stacy benar-benar bercinta dengan Morgan yang sememangnya kacak. Lebih menarik, ada segelintir peminat menyarankan agar Stacy dan Morgan bersatu sama ada sebagai pasangan kekasih atau pun pasangan duet dalam lagu.

Apa yang penting, permintaan peminat dimakbulkan apabila Stacy telah pun disahkan bertemu dan makan malam bersama Morgan di Jakarta baru-baru ini. Perkara ini telah disahkan menerusi twitter kelab peminat SMASH iaitu SMASHIndonesia. Menerusi twitter tersebut, Stacy tidaklah makan malam berdua bersama Morgan.

Sebaliknya Stacy yang ditemani pihak pengurusan telah makan malam bersama ahli SMASH yang lain. Dengarnya, mereka dalam proses perbincangan untuk menjayakan sebuah projek baru.

Berkemungkinan besar Stacy akan bergandingan dengan SMASH dalam sebuah lagu baru. Namun, Murai Batu tidak tahulah lagu tersebut dicipta komposer tempatan atau composer dari Indonesia.

Ini adalah status twitter tersebut:

@SMASHindonesia: Late night dinner SM*SH with @Stacy_Angie the singer from Malaysia, prepare for a next project :) pic.twitter.com/muYW2caZl7

Yang penting, Murai Batu rasa seronok seandainya Stacy dapat bersama Morgan. YElah, Morgan pun jejaka hangat di Indonesia yang lahir dia Kalimantan. Nak buat majlis kahwin pun dekat. Sabah dan Kalimantan.

MURAI BATU: Tengah sibuk dengar lagu Asma Al-Husna Mawi

.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers