Falling In Love Versi Bunkface Memang Gerek Seh!


Bunkface, single falling in love, dato` siti nurhaliza, penyanyi, band muzik, splash_gosip, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva

KL, 3 MEI 2013: Pada Selasa lalu, salah seorang editor Murai iaitu Ayie telah menghadiri pelancaran album Baik Punya terbitan Indigital Sdn Bhd di Hard Rock Cafe pada 30 April 2013. Album kompilasi itu memuat pelbagai lagu daripada beberapa artis tempatan. Misalnya, Aizat, Liyana Jasmay, Farawahida, Sharifah Zarina, Kilafairy, Toi serta Sabhi Saddi.

Malah, ianya turut memuatkan lagu Falling In Love daripada Bunkface. Lagu itu pada asalnya adalah nyanyian Dato` Siti Nurhaliza tetapi telah dirakamkan semula oleh Bunkface dalam versi mereka sendiri.

Sebelum ini Bunkface telah pun mempersembahkan lagu berkenaan pada malam kemuncak Anugerah Blokcbuster pada tahun lalu dan selepas ianya mendapat respon yang baik, Bunkface terus merakamkan atas permintaan ramai.

Bila Ayie pulang ke pejabat, Murai Batu sempatlah dengar dia memutarkan lagu Falling In Love versi Bunkface.

Wah! Bukan nak puji tapi, Falling In Love versi Bunkface memang best giler. Malah, tak rasa pun macam diaorang nyanyi lagu orang lain. Sebaliknya, Murai Batu rasa macam Falling In Love tu lagu Bunkface sendiri pulak. Kalau korang tak percaya korang dengar sendirilah.

Yang bestnya tu, Ayie sendiri turut teruja berdansa dengan lagu Falling In Love versi Bunkface. Nak tengok bagaimana Ayie beraksi? Tonton video di bawah ini.







Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers