Muzikal Komedi Gandingkan Peserta RL7 Dengan Artis Top


Muzikal, Komedi, Gandingkan, Peserta, RL7, Dengan, Artis, Top, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

KUALA LUMPUR, 17 MEI 2013: Gelanggang Raja Lawak 7 (RL 7) minggu ini bakal dipanaskan dengan penampilan bebrapa artis top tanah air. Mereka adalah Fida, Altimet, Tam Spider, Hazama, Ali Terra Rossa, Hujan, Cat Farish, Dina Nadzir serta Bob AF.

Tentu ada yang tertanya-tanya apakah yang bakal dilakukan oleh artis top ini ini dalam gelanggang Raja Lawak minggu ini yang bakal bersiaran di Astro Warna (132) dan Mustika HD (134) pada malam ini, jam 10 malam.

Untuk pengetahuan semua, kehadiran beberapa artis top tanah air ini adalah untuk membantu sembilan kumpulan menjayakan tema minggu ini iaitu Muzikal Komedi di gelanggang Raja Lawak 7.

Ini bukanlah kali pertama program Raja Lawak menampilkan konsep begini, namun menggandingkan setiap peserta dengan artis top tanah air adalah sesuatu yang baru serta julung kali pertama diadakan.

Bagaimana agaknya reaksi setiap artis top tanah apabila bergandingan dengan peserta Raja Lawak yang penuh dengan idea humor dan gila-gila mereka ini?

Dan, mampukah peserta Raja Lawak menumpukan perhatian mereka terhadap persembahan mereka dengan kehadiran ramai artis top tanah air di gelanggang Raja Lawak 7 pada minggu ini.

Kalau nak tahu, jom kita saksikan gelanggang Raja Lawak 7 di Astro Warna (132) dan Mustika HD (134) pada jam 10 malam ini.

Gelanggang Raja Lawak 7 dikendalikan oleh pasangan Jozan manakala tiga juri utamanya adalah Dato' Ac Mizal, Isma Alif serta Saiful Apek.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers