Keeper Kacak Malaysia Cari Peminat Untuk Dilatih Segera!


splash_gosip, pemain bola sepak, penjaga gol Malaysia, bola sepak, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva

KL, 12 MEI 2013: Semangat sepasukan yang ada pada pemain bola sepak kebangsaan sememangnya amat bagus. Malah, Murai Batu mendapat tahu, semangat berkerjasama mereka bukan saja di padang,sebaliknya ia turut terjalin di luar padang juga.

Dengarnya, tiga penjaga gol kebangsaan iaitu Khairul Fahmi Che Mat, Izham Tarmizi dan Zamir Selamat telah bersatu tenaga dengan membuka sebuah cafe yang diberi nama Player Cafe.

Murai Batu diberitahu, Cafe ini bukan saja melibatkan 3 penjaga gol tersebut. Tetapi ia turut melibatkan hasil usahama adi ntara pemain kebangsaan yang lain. Player Cafe ini diilhamkan kesemua pemain bola sepak negara dan diharap menjadi medan untuk pemain bola sepak negara untuk bertemu dan meluangkan masa.

Menurut sumber, Player Cafe ini terletak di Wangsa Maju dan baru saja beroperasi. Memandangkan ia baru saja di bukan dan belum dirasmikan secara besar-besaran, restoran ini sedang mencari pekerja secara sambilan.

Kenapa sambilan? Dengarnya mereka akan memberikan latihan secara sambilan terlebih dahulu sebelum mengambil sebagai pekerja sepenuh masa. Lebih menarik, seandainya pemilik syer restoran ini tidak ada perlawanan, mereka sendiri akan melayan pelanggan.

Wah, mesti menarik melihat kelibat pemain kebangsaan melayan pelanggankan. Jadi, kepada sesiapa yang berminat untuk sentiasa bersua muka dengan mereka dengan menjadi pekerja, anda boleh datanglah sendiri ke restoran tersebut.

MURAI BATU: Minum kopi sambil borak dengan pemain kacak. Best wow.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers