RL7: Xtra & Pahat Tersingkir di Minggu Muzikal Komedi


AC Mizal, dato` ac mizal, Noh Hujan, noh salleh, hazama, hazama af9, gelanggang raja lawak 7, raja lawak 7, rl7, Jozan, splash_trending, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

KUALA LUMPUR, 18 MEI 2013: Tema muzikal komedi di minggu keenam Gelanggang Raja Lawak 7 (RL7) mungkin membawa kemeriahan kepada penonton namun tidak bermakna kegembiraan itu kekal hingga ke hujung rancangan. Sepert biasa, ada penyingkiran yang berlaku cuma kali ini bukan satu sebaliknya dua penyingkiran dilakukan.

Xtra dan Pahat menjadi mangsa di minggu muzikal komedi ini apabila mereka diumumkan oleh Saiful Apek sebagai peserta yang tersingkir. Selain kedua-dua kumpulan ini, satu-satunya peserta solo iaitu Boy turut diumumkan sebagai peserta yang mendapat undian terendah.

Bersiaran dari Studio FINAS, Hulu Klang, minggu muzikal komedi RL7 kali ini membawa kelainan apabila setiap peserta telah membuat persembahan bersama penyanyi jemputan khas yang telah disediakan untuk mereka.

Xtra yang tersingkir telah membuat persembahan bersama Bob AF manakala Pahat pula membuat persembahan bersama Tam Spider. Penyanyi lain yang membuat persembahan bersama peserta RL7 ialah Fida bersama kumpulan Okay, Altimet (Bora), Ali Terra Rosa (Sakan), Hazama (Gamat), Noh Hujan (Wala), Dina Nadzir (Tuah) dan Cat Farish (Boy).

Persembahan para peserta pada minggu ini menyaksikan peningkatan ketara, mungkin kerana bantuan dari para artis yang turut sama membuat persembahan.

Penampilan istimewa Noh Hujan, Ali Terra Rosa dan Hazama nyata membantu kumpulan yang diwakili mereka membuat persembahan menarik di atas pentas.

Raja Lawak 7 telah dihoskan oleh pasangan Jozan manakala juri tetap untuk musim ini ialah Dato` AC Mizal, Saiful Apek dan Isma Alif. Program ini telah bersiaran Astro Warna (132), Mustika HD (134) & Astro On-The-Go.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers