Sherry Ibrahim 'rujuk' kerana wang?

NUREZZATUL AQMAR MUSTAZA
FOTO : IHSAN TV3

Malaysia, Berita, Gossip, Selebriti, Artis Malaysia, Sherry Ibrahim, 'rujuk', kerana, wang, Sherry Ibrahim Bogel, Sherry Ibrahim Telanjang, Sherry Ibrahim Seksi, Sherry Ibrahim Bikini, Sherry Ibrahim Tetek, Sherry Ibrahim Tetek Besar, Sherry Ibrahim Isap Kotey, Sherry Ibrahim Isap Batang, Sherry Ibrahim Fuck, Sherry Ibrahim Lancap, Sherry Ibrahim Suka Seks, Sherry Ibrahim Buat Seks
Sherry Ibrahim

Rujuk Bukan Kerana Wang - Sherry Ibrahim


SEKITAR dua setengah tahun yang lalu, wanita yang kini berusia 30 tahun ini mengambil keputusan untuk meninggalkan lapangan seni demi cintanya terhadap tugasan di awan biru bersama Qatar Airways.

Biarpun ketika itu namanya sedang mekar di lapangan seni, Sherry Ibrahim atau nama sebenarnya, Syarizad Ibrahim nekad untuk kembali bergelar pramugari.

Namun seandainya sudah tertulis jodoh dan rezekinya di lapangan seni, Sherry akhirnya akur untuk kembali biarpun sebenarnya dia hanya sekadar ‘singgah’ untuk mengisi masa terluang dan bukan juga kembali kerana wang semata-mata.

“Kontrak saya dengan Qatar Airways tamat pada Mei tahun lalu. Dek kerana cuti yang terlalu panjang, kena pula orang seperti saya yang tidak boleh duduk diam, jadi sahabat saya, Rizal Jaafar membantu saya mendapatkan peluang berlakon drama.

“Saya pun fikir daripada tidak buat apa-apa, apa salahnya berlakon sementara menantikan sesuatu yang lebih baik dan besar dalam hidup saya. Dengan bantuan Rizal, saya dapat peluang membintangi siri Setia Hujung Nyawa arahan pengarah berkaliber, Amie Maziah,” katanya kepada Zass.

Akuinya, biarpun agak kekok pada mulanya, namun dia kembali menemui rentak dan menerima banyak tawaran lakonan.

“Saya pernah menyimpan hasrat untuk kembali menjadi aktres sebelum usia masuk ke angka 30 tahun.

“Alhamdulillah impian saya menjadi kenyataan dan selepas drama Setia Hujung Nyawa, saya mula terima banyak tawaran dan ada antaranya terpaksa saya tolak kerana kekangan waktu.

“Tidak lama selepas itu saya menerima tawaran untuk Teduhan Kasih. Pada mulanya saya tidak rasa apa-apa, tetapi selepas memasuki set, barulah saya terasa gentar untuk berganding dengan nama-nama besar seperti Adi, Nabila dan ke semua yang terlibat.

“Mujur mereka sangat membantu saya dan mengurangkan rasa debaran itu untuk menjayakan watak Iffa dengan baik,” ujarnya.

Penangan Teduhan Kasih


Menyentuh mengenai lakonannya dalam drama Teduhan Kasih yang sudah menemui titik noktahnya minggu lalu, Sherry mengakui dia amat terkejut kerana drama ini menjadi satu fenomena.

Malah, dia turut menerima tempias daripada populariti drama terbabit apabila sering menerima teguran apabila berada di luar.

“Saya rasa agak terkejut dan teruja apabila keluar orang menjerit memanggil nama Iffa dan beritahu saya mereka tidak pernah terlepas menonton drama terbabit.

“Ada juga yang kata dah lama tak lihat saya berlakon dan banyak pujian positif diberikan. Dari sisi lain pula, ia dapat membuang sisi lakonan saya sebelum ini yang banyak membawakan watak antagonis dan komedi,” jelasnya.

Sherry berkata, dia kini baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama terbaru terbitan Suhan Movies, Dia Tetap Ayah dan sebuah telefilem untuk RTM, Cinta Kapcai.

Selain itu, Sherry bakal terlibat untuk sebuah telefilem yang akan disiarkan Astro Prima pada bulan Ramadan ini.

Jangan kaitkan Ashraf Muslim


Baru sahaja kembali bertapak dalam bidang seni, Sherry terus diajukan kisah rumah tangga bekas kekasihnya, Ashraf Muslim.

Mengakui perkara itu sedikit mencalarkan reputasinya, akui Sherry, dia tidak gemar dikaitkan dengan kisah orang lain sementelah lagi Ashraf juga sudah mempunyai kehidupannya sendiri.

“Saya bukanlah ambil tahu sangat hal gosip-gosip. Apabila pertemuan pertama saya kembali ke lapangan seni bersama media dan saya ditanya mengenai perihal rumah tangga orang, ia agak ‘spoil’.

“Mana tahu mungkin ada salah faham yang timbul dan mungkin ada yang terfikir saya juga antara artis yang gilakan kontroversi,” katanya yang kini sedang mengenali hati budi seorang jejaka dari Mauritius.

Bagaimanapun Sherry enggan mendedahkan lebih lanjut mengenai identiti kekasihnya itu, tetapi terbuka berkongsi,

“Ya, saya sedang dalam proses mengenali hati budi seseorang. Kami dah kawan lebih kurang setahun. Apa yang boleh saya katakan, dia hanya lelaki biasa,” katanya yang masih belum merancang untuk mendirikan rumah tangga.

Comments

  1. teduhan kasih menaikkan nama sherry...sebelum ni bunda pun tak berapa kenal ngn dia..

    salam ramadhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm bunda is teduhan kasih pun belum tengok lagi hehehhee dek buzy kat kedai nie haa. Sherry memang best.......

      Salam Ramadhan bunda.

      Delete
  2. ingatkan rujuk ape tadi..
    gempak tul tajuk n3 is ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe mislead memang keja is hehehe business only takder maksud lain, gempak kan tajuk dier? hehehe padahal Sherry tu single lagik. tapi is heran dia cakap ada balak dah isk isk isk membuatkan is sedeh sikit.

      Delete
  3. siapakah jejaka dari mauritius tu????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohw, janagn tanya is kena tanya dier sendiri, kalau is tau sapa jejaka tu awal2 nascaya is taboh dak laki tu laju-laju dah hahahaha.

      Delete
  4. oo..dah tak kerja pramugari dah rupanya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asyik cuti memanjang bos mana tak bengang kan? hehehee, tu dah dapt belakon kira ok la tu.

      Delete
  5. datang singgah d sini sambil beli topup

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih gomo merah, beli topup takkan satu je kowt?

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers