Dayang Akui Wajah Runcing Kerana Memakai Braces


dayang nurfaizah tak buat botox, Dayang Nurfaizah, wajah dayang semakin runcing dayang pakai braces, braces, pendakap gigi, splash_popular, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti

KUALA LUMPUR, 17 MEI 2013: Nafi melakukan suntikan botox pada wajah, penyanyi Dayang Nurfaizah bagaimanapun akui bentuk mukanya mula berubah selepas dia menggunakan pendakap gigi (braces) sejak lebih kurang setahun lalu.

Dayang Nurfaizah berkata dia perasan sejak menggunakan pendakap gigi jenis Invasalign Braces iaitu sejenis pendakap lutsinar tanpa besi it, wajahnya jadi semakin runcing dan panjang.

"Sebenarnya dari dahulu lagi, saya seorang yang takut untuk menggunakan pendakap gigi. Tetapi apabila berjumpa dengan doctor, dia yang mengesyorkan sejenis pendakap lutsinar ini. Saya tertarik mahu menggunakannya kerana ia kelihatan seperti tidak memakai braces.

"Setelah setahun menggunakan pendakap gigi ini ramai pula yang perasan gigi dan bentuk wajah saya yang sudah mula berubah. Mereka kata wajah saya nampak lebih cekung padahal berat badan saya sama sahaja dengan sebelum ini," katanya kepada murai.com.my yang ditemui pada majlis pelancaran album Anuar & Dayang Nurfaizah Live At Dewan Filharmonik Petronas di Life Centre, kelmarin.

Pun begitu, Dayang Nurfaizah memberitahu dia berpuas hati apabila ramai memberikan respons positif mengenai perubahan wajahnya yang semakin runcing itu.

"Tujuan utama saya adalah untuk membetulkan gigi, tetapi tak sangka pula wajah saya turut mendapat pujian rakan kononnya dah jadi runcing dan lebih panjang sedikit," jelasnya lagi.

Dayang yang sudah pun muncul dengan lagu tema drama bersiri Dahlia itu kini muncul dengan album Anuar & Dayang Nurfaizah Live At Dewan Filharmonik Petronas bersama Anuar Zain.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers