Penyanyi Asmidar Ada Bakat Jadi Pengacara?


splash_panazz, asmidar, penyanyi, penyanyi baru, penyanyi wanita, penyanyi malaysia, pengacara, pengacara tv, artis chatz, Amanda Imani, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva


KL, 8 MEI 2013: Murai batu bukanlah sengaja nak kasi up Asmidar dengan kenyataan di atas. Tapi, apa yang Murai Batu nyatakan ini adalah hasil pemerhatian Murai Batu sendiri setelah melihat cara Asmidar bertindak menjadi pengacara sewaktu menjayakan sesi Artis Chatz@Murai di pejabat murai.com.my akhir bulan lalu.

Sebenarnya, dalam sesi Artis Chatz itu, Asmidar memang tidak perlu jadi pengacara langsung. Tapi, sementara menunggu beberapa soalan lain dikemukakan kepada dia dengan Amanda Imani yang menjadi tetamu untuk segmen tersebut, Asmidar dengan gaya bersahaja telah menanyakan beberapa soalan kepada Amanda Imani.

Gayanya bertanya itu ibarat seperti seorang pengacara dan cara dia bertanyakan soalan itu juga nampak begitu petah, tersusun serta menarik. Tak sangka Murai Batu dalam diam-diam si Asmidar yang sekarang ini tengah hot dengan lagu Kali Pertama ini ada bakat menjadi pengacara.

Rasanya orang yang berada di sekeliling juga menyedari akan hal yang sama dan bila ada yang menyuarakan bahawa dia ada bakat jadi pengacara, Asmidar terus tersipu-sipu malu. Namun, Amanda Amani yang duduk di sebelahnya cepat-cepat mengiyakan hal tersebut.

"Betul, dari hari itu lagi (dalam sebuah event yang berlainan), dia memang suka bertanya saya macam-macam. Memang gaya pengacara sungguh," kata Amanda Imani. Apapun, sejak dari itu, ramai yang menyarankan kepada Asmidar akan mencuba nasib sebagai pengacara televisyen pula selepas ini. Amacam ada berani ke Asmidar?

Pada stesen televisyen di luar sana, kalau tak percaya dengan kata-kata Murai Batu ini, cuba adakan uji bakat dengan Asmidar dan nilaikan sendiri sama ada dia layak dan punya bakat jadik pengacara atau tidak...

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers