Pendatang Baru Menipu Guna Nama Produser Popular


Murai Batu, tipu, menipu, artis, Siti Nurhaliza, Dato' Siti Nurhaliza, pendatang baru, splash_gosip, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva

KL, 29 APRIL 2013: Sebelum ini, dah macam-macam cerita kurang menarik yang Murai Batu dengar tentang seorang pendatang baru dalam dunia hiburan tanah air kita ini.

Cerita kurang menarik ini timbul sebaik saja portal Murai menyiarkan kisah tentang dirinya yang bakal membintangi sebuah produksi tidak lama lagi.

Antaranya ialah dia ini seorang yang con (suka menipu) dan sudah banyak menipu termasuklah dari kalangan artis. Jadi, bila namanya tersenarai dalam produksi tersebut, ramai yang terkejut. 

Ada di antaranya mereka pula terus menghubungi pihak produksi tersebut untuk memberi amaran terhadap sikap buruk si pendatang baru ini.

Kata, mereka: "Jaga-jaga. Si pendatang baru ini seorang penipu. Jangan sampai terkena,". Murai Batu dengar serba-salah juga pihak produksi berkenaan.

Takkanlah nak main buang pula si pendatang baru ni macam tu saja dalam produksi mereka. Mahu tak mahu, mereka pun ambil keputusan untuk tunggu dan lihat. Manalah tahu kalau-kalau perangai si pendatang baru ini sudah berubah. Tup-tup Murai Batu dengar perangai si pendatang baru ini tetap macam tu jugak.

Malah, makin berani pulak dia bikin audition (uji bakat) dengan menggunakan nama seorang produser popular di ibu kota baru-baru ini.

Namun, audition ini dilakukan tanpa pengetahuan si prosuder popular ini ya. Budak-budak yang datang audition itu pun pelik sebab waktu sampai di tempat audition itu mereka diberitahu bahawa jurukamera sedang dalam perjalanan ke situ.

Tapi tunggu punya tunggu, jurukamera tak sampai-sampai jugak. Akhirnya si pendatang baru ini ambil gambar mereka menggunakan telefon bimbitnya. Ouch!! Persoalannya, apa motifnya si pendatang baru ini melakukan audition tersebut? Untuk apa? Untuk meriah glamor?

MURAIBATU: Tak sabar tunggu Dato` Siti Nurhaliza beraksi semula di Dewan Filharmonik Malaysia!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers