Multijuice Kesihatan UneQuein Mawi Ekin Laris Di Pasaran


Mawi, Asmawi Ani, mawi-ekin, jus kesihatan, produk penjagaan kulit, produk kecantikan, produk kesihatan, juara  AF3, Ekin, splash_gosip, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva

KL, 10 MEI 2013: Sejak kebelakangan ini Murai Batu sering saja dilanda tekanan ataupun stressed kata orang putih. Yelah banyak sangat masalah dalam negara kita ni sekarang. Murai Batu tidak mahu jelaskan apa masalahnya sebab Murai Batu yakin pembaca Murai semua tahu apa yang sedang berlaku dalam negara kita sekarang.

Dalam stressed dan tekanan ni, Murai Batu dapat tahu yang bekas juara AF3, Mawi kini sedang sibuk mempromosikan produk kesihatannya jenamanya sendiri. Dengar kata, produk jus kesihatannya itu kini laris di pasaran. Alhamdullilah buat Mawi, rezeki dia sekeluarga nampaknya.

Dari perkhabaran teman Murai Batu yang berjumpa sendiri dengan Mawi ketika itu, produk jenama kesihatan Mawi dinamakan UneQuein. Murai Batu hairan kenapa Mawi tak guna namanya sendiri atau nama isterinya pada jenama tu. Rupa-rupanya kata Mawi, dia mahu produknya itu terkenal dengan jenamanya sendiri, bukan meminjam namanya ataupun Ekin. Ohh strategi pemasaran la ni.

Antara produk yang menjadi tarikan utama UneQuein ialah jus kesihatannya yang dinamakan sebagai Multijuice Liquid Health Supplements. Dengar kata jus ini mengandungi rumusan jus dari gabungan buah-buahan botani dan sunnah seperti delima, minyak zaitun, minyak habbatus sauda', cecair kurma, buah tin, kismism goji, air zam-zam dan madu yang mengandungi pelbagai khasiat mineral dan vitamin yang amat diperlukan oleh tubuh.

Memang baik sangatlah untuk tubuh badan sebab teman Murai Batu tu dah cuba sendiri produk itu. Sedap, cuma koyak dan terus sedut ke dalam mulut tanpa perlu dibancuh. Malah ada yang pening-pening kepala atau panas-panas badan, lepas minum saja jus itu terus kembali segar dalam masa 5-10 minit.

Bukan setakat itu saja, Murai Batu dapat tahu Multijuice Liquid Health Supplements ini juga dapat meningkatkan kecergasan, fokus dalam perkerjaan serta melawaskan sistem pembuangan dalam badan. Pendek kata, macam-macamlah kebaikannya,

Khabarnya, Mawi mendapat idea untuk menghasilkan multiple juice kesihatan ini selepas mendapati bahawa masih belum terdapat lagi produk yang menggabungkan buah-buahan botani dan sunnah dalam satu produk di pasaran.

Dalam pada itu, dengar kata Mawi mensasarkan pasaran meluas produknya di seluruh negara menjelang hujung tahun ini. Dia juga berkata dia memberi tumpuan penuh kepada pasaran jus kesihatannya, manakala isterinya menerusi produk kecantikan. Insya-Allah adalah rezekinya tu Mawi.

Lagipun bulan puasa dah makin dekat, sesuai sangatlah kalau kita nak mempromosikan produk-produk bercirikan Islamik ini. Semoga berjaya Mawi. Sample produk untuk Murai Batu tak ada ke?

MuraiBatu: Promosi Raya dah mula menembusi akhbar-akhbar utama. Tak percaya cuba selak.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers