Anzalna Bingung Dikatakan Gedik, Lega Dapat Habiskan Shooting

Anzalna Bingung Dikatakan Gedik, Lega Dapat Habiskan Shooting

Anzalna Bingung Dikatakan Gedik, Lega Dapat Habiskan Shooting


Laporan media tidak lama dulu ada mengaitkan yang aktres Anzalna Nasir dan Izzue Islam dikatakan mula bermasam muka apabila Izzue dikatakan menegur cara lakonan aktres itu yang disifatkan berlebihan atau over menjiwai watak.

Kedua-dua mereka adalah watak utama bagi drama bersiri Akulah Isterinya di mana Anzalna memegang watak sebagai Mya Arlissa.

Tindakan Izzue tersebut didorong oleh perasaan bimbang yang isterinya bakal cemburu melihat adegan atau babak lakonannya bersama Anzalna.

Isteri yang juga pengurus penyanyi kumpulan Forteen ini dikatakan sering berada dilokasi selepas wujudnya konflik tersebut.

Mencari rezeki dalam dunia seni mengajar Anzalna untuk menjadi lebih professional dan sebagai seorang dewasa, hal seperti ini padanya sepatutnya tidak berlaku.

Dia juga memberitahu bahawa isu tersebut tidak pernah diperbesarkan olehnya kerana ia bukan pertama kali Anzalna berlakon disisi aktor berstatus suami orang.

“Isu ini sebenarnya saya pun tak tahu bagaimana ia tercetus. Walaupun ada pihak yang membangkitkan hal ini, tetapi sebagai seorang yang professional saya tidak mahu memanjangkan hal ini dengan mengulas lanjut mengenainya.

“Memang benar wujud permasalahan di antara saya dan Izzue Islam tetapi isu tersebut tidak pernah datang dari pihak saya. Sehingga habis penggambaran saya tetap menjiwai watak saya yang memang digambarkan gedik dan mengada-ngada oleh skrip yang diadaptasi dari novel Aku Bukan Mistress itu.

“Izzue bukanlah pelakon pertama berstatus suami orang digandingkan dengan saya. Saya dah bekerja dengan beberapa orang aktor namun tidak wujud sebarang permasalahan kerana saya tahu batas – batas yang harus dijaga.

“Saya pun ada teman lelaki, tetapi mujur dia seorang yang memahami,” tuturnya yang turut menegaskan bahawa tidak pernah mencampurkan emosi dengan kerjaya dan kerana itu Anzalna bingung bila isu ini timbul.

Di sidang akhbar tersebut yang berlangsung di Sri Pentas, Bandar Utama, semalam, Isnin turut dihadiri pelakon lain seperti Eizlan Yusof, Syazwan Zulkifly, Shakilla Khoriri, Marissa Yasmin dan Syatila Melvin namun kelibat Izzue Islam tidak kelihatan.

Drama bersiri adaptasi daripada novel nukilan Acik Lana ini menuntut Anzalna untuk melakonkan watak perempuan penggoda yang akur dengan perjalanan hidup yang sukar serta dibelenggu dengan penderitaan menjadi mangsa kerakusan nafsu lelaki.

Bermula tanpa sebarang isu berbangkit, penggambaran untuk drama bersiri terbital Global Station ini diarahkan oleh Fairuz Loy dan Anzalna mengakui keserasiannya dan Izzue tidak sukar dicari. Ia ditambah dengan inisiatif Anzalna sendiri untuk membaca dahulu novel Aku Bukan Mistress ini bagi menjayakan watak Mya Arlissa.

“Tetapi selepas beberapa ketika saya rasa macam ada yang tidak kena dan bermula dengan itu saya sering menanti saat untuk menghabiskan komitmen saya bagi drama ini. Bila habis sahaja semua memang lega sampai rasa macam nak buat kenduri kesyukuran sahaja,”ujarnya berseloroh.

Belajar daripada pengalaman ketika mula meniti nama di dalam dunia seni ini, Anzalna yang kini berusia 26 tahun sentiasa bersikap positif dalam menilai dugaan dan kontroversi yang mengaitkan dirinya . Berkat sokongan daripada teman lelaki, keluarga dan peminat, aktres ini akan terus bertahan demi karier dan profesion yang dipilihnya ini.

Aku Isterinya akan disiarkan di slot pujaan ramai, Akasia bermula 31 Mac 2014 ini, setiap hari Isnin hingga Khamis pada jam 7.00 malam di TV3.

Comments

  1. Ha ah semalam baru mula drama ni...setakat ni tak nampak lagi gedik Anzalna yang dikatakan...tak tau pulak episod2 akan datang...

    ReplyDelete
  2. singgah disini ..salam ,jangan lupa komentar disini ya http://fransloverz.blogspot.com/2014/04/cap-kaki-tiga-setia-manfaat.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers