7 SEO Tips Untuk Laman Web Anda

seo, search engine optimisation, seo tips, search engines, important seo tips, page rankings


Mengoptimumkan laman web anda untuk mendapatkan kedudukan carian enjin terbaik dan keputusan memerlukan komitmen dan masa di pihak anda. Kerana algoritma yang digunakan oleh enjin carian menukar secara berkala, ia adalah perlu untuk membuat perubahan kepada anda di halaman dan di luar taktik halaman untuk bersaing dengan perubahan dan meningkatkan hasil. Sama ada anda hanya permulaan untuk mewujudkan laman web anda, atau anda sedang mengemaskini laman web anda untuk meningkatkan ranking SEO anda, ikuti tip-tip SEO untuk meningkatkan kedudukan dan keputusan anda.


Mewujudkan Satu Laman web Top

Jika anda mahu laman web anda berada ditahap yang sangat, maka anda perlu untuk mewujudkan sebuah laman web yang hebat. Semua SEO tip disediakan tidak akan menyimpan laman web anda kedudukan sangat jika kandungan halaman anda kurang. Anda mahu penonton untuk kembali ke laman web anda pada masa hadapan di samping menyediakan anda dengan pautan balik kualiti, dan anda tidak akan mendapat sama ada jika terdapat apa-apa yang berbaloi pada halaman anda.

Pilih Keywords Anda Bijak

Sebelum mewujudkan laman web anda, teliti kata kunci penyelidikan untuk menentukan orang-orang yang akan memberi manfaat kepada anda yang paling. Lihat keputusan yang datang pertama dengan kata kunci yang anda paling berminat untuk menggunakan; jika keputusan tidak apa yang anda mahu, cuba kata kunci lain atau frasa sehingga keputusan sepadan dengan kandungan laman web anda.

Menilai Laman Web Anda

Salah satu tips SEO yang paling penting untuk laman web anda adalah untuk memastikan bahawa anda menilai laman web anda dan kedudukan laman anda dengan kerap. Melabur dalam perisian untuk analisis web supaya anda akan dapat untuk melihat dengan cepat dan mudah yang taktik SEO anda bekerja dan yang perlu diubah suai.

Gunakan Tajuk Unik Dan Kandungan Untuk Setiap Page

Satu lagi tips SEO yang paling penting untuk laman web anda adalah untuk membuat kedua-dua tajuk dan kandungan setiap halaman unik. Pendua tajuk mengurangkan peluang untuk mempunyai laman web anda tampil dalam pencarian, dan pertindihan kandungan boleh menyebabkan bendera merah. Pendua kandungan pada muka surat yang berbeza laman web anda juga boleh menyebabkan pembaca anda berasa seperti mereka sedang membuang masa mereka di laman anda.

Gunakan Perihal Meta Untuk Setiap Page Daripada Laman Web Anda

Dengan termasuk penerangan meta, termasuk kata kunci anda, untuk setiap halaman, anda boleh mengawal apa teks datang dengan tajuk halaman anda dalam enjin carian. Keterangan meta Memaksa akan meningkatkan trafik untuk laman web anda.

Break Up Teks Pada Pages Anda

Berpecah teks ke dalam barangan bullet atau menggunakan perenggan pendek dengan subkepala menjadikan maklumat anda lebih mudah dihadam untuk para pembaca. Subkepala juga membenarkan pembaca untuk mengimbas halaman anda untuk mencari kandungan yang mereka tertarik

Gunakan Tags Alt

Termasuk imej dan video membuat halaman anda lebih menarik, tetapi pastikan untuk memasukkan tag alt untuk imej dan video anda. Tag alt mengandungi kata kunci akan membolehkan imej atau video anda untuk tampil dalam hasil carian tanpa tag alt, anda terlepas peluang ini.

Comments

  1. bila sebut pasal seo, buat fyna pening kepala.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala senang je kiranya step by step untuk blogging la kalau untuk blogger, kalau ikut guide daripada Google Wabmaster to kira blog kita leh jadi famous macam semua blogger impikan, skang nie Google tengah cari blog/web yang nature kira tak guna backlink pulak untuk jadi top site dorang. Sebab tu kalau Fyna perasan banyak website mat saleh banyak dah bogel, ringan je sebab anchorlink dan backlink banyak dah diremove.

      Delete
  2. backlink ni sesuai digunakan time bila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok Jans kalau nak tahu, backlink nie boleh dibuat hari2, dan bila2 masa sahaja. time kita shout kat shoutbox tu pun dah ada backlink dah tu, komen blog pun dah ada backlink dah, dan banyak lagi method tentang backink nie.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers