Adakah Akan Ada lagi Kemaskini Panda/Penguin Pada 2013?

google panda seo, google panda algorithm, google panda download, google panda update 2013, google panda and penguin, google panda updates, google panda refresh, google panda recovery


Google adalah bersembunyi di berita dari tahun lepas (2011-12) untuk kemas kini kritikal yang menjejaskan hampir semua orang di web. Apa yang anda fikir tahun 2013? Giant Search Engine, Google tidak akan melambatkan tanpa membuat apa-apa perubahan pada tahun ini.

Tahun lepas menyaksikan banyak perubahan algoritma Google yang mengubah nasib dan masa depan perniagaan online banyak, sudah tentu kerana kemas kini dinamakan sempena spesis haiwan comel. Ya! Anda fikirkan betul. Saya bercakap tentang Penguin dan Panda update. Banyak laman web yang kehilangan sejumlah besar penglihatan carian disebabkan kemas kini. Terdapat banyak update algoritma, tetapi kemas kini ini terutamanya meraih perhatian maksimum kerana intensiti dan kesan yang berpanjangan.

Pengenalan Panda:

Pada tahun 2011, Google mengumumkan kemaskini Panda, yang terus mengukuhkan setiap minggu dengan kemas kini baru dan bertenaga. Kemas kini menyerang kandungan dan kualiti backlinking laman web. Sebelum ini, pasaran kandungan telah dipenuhi dengan kandungan yang berkualiti dan rendah backlink. Mereka berkualiti rendah telah memerintah hasil carian, manakala yang lebih baik yang telah dipinggirkan, atau pada masa-masa walaupun tidak kelihatan (biasanya dipaparkan pada halaman kedua atau ketiga enjin carian). Oleh itu, Panda telah diperkenalkan untuk mewujudkan garis panduan tertentu (pada asasnya kepada kualiti kandungan), atau apa jenis kandungan dan backlinks Google perlu untuk pangkat baik dalam hasil carian.

Pengenalan Panda adalah satu mesej yang jelas untuk webmaster atau pemilik laman web untuk menghentikan menghasilkan kandungan yang berkualiti miskin dan backlink. Walau bagaimanapun, ramai dipanggil update Panda sebagai kemas kini yang dipertikaikan atau tidak betul untuk memfitnah laman web ranking teratas. Google, melalui kemaskini dinyatakan dengan jelas garis panduan untuk mendapatkan kedudukan yang positif. Mata yang termasuk:

· Buat kandungan yang berkualiti tinggi
· Buat kandungan yang berguna dan panjang
· Buat untuk pengguna dan bukan hanya untuk backlink dan sebagainya

Tidak kira apa yang pemilik laman web yang dipanggil atau dianggap ini kini sebagai. Mengemaskini membawa perubahan besar dalam kualiti kandungan dan standard.

Sebagai webmaster dan pemasar memulihkan reputasi mereka sebelum ini (jelas baik), mereka telah dilanda update lain. Google melancarkan satu lagi update dengan Penguin 2012. Kemas kini adalah sama di garis Panda update, namun tidak sepenuhnya. The mengemaskini awal memberi tumpuan lebih kepada meningkatkan kualiti hasil carian, manakala yang terbaru memberi tumpuan kepada menghukum mereka laman web yang melanggar Garis Panduan Kualiti Google.

Pada asasnya, Penguin telah direka untuk memerhatikan ditutup pada pautan mencurigakan atau menyalahi undang-undang strategi bangunan link. Sekali lagi, banyak webmaster atau pemilik laman web yang tidak berpuas hati langkah ini. Akhirnya, Google melancarkan lagi update (tetapi kali ini memihak webmaster) - alat Link li'an. Ini webmaster pautan bantuan dengan memperkasakan mereka untuk meminta Google membuang pautan tertentu yang mana mereka telah dihukum oleh Google.

Google akan mengambil apa-apa pendirian itu pada tahun 2013? Kita akan melihat Panda atau Penguin Bahagian II tahun ini? Mari kita berharap untuk yang terbaik!


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers