Mengapa Google Bukanlah Segala-galanya pada 2013?

google seo, google webmaster tools, free google seo tools, google seo tools, google seo tutorial, google seo certification, google seo hashbangs, google seo services, google seo news


Pada masa lalu, kita sentiasa digalakkan untuk menumpukan usaha SEO kami di Google. Kami telah sentiasa ditolak untuk keputusan kuat enjin carian Google dan berharap bahawa enjin carian lain diikuti guaman. Syukurlah banyak SEO usaha-usaha yang kita mengambil bahagian di laman web kami, tidak menjejaskan semua enjin carian jadi ia adalah situasi menang-menang.

Walau bagaimanapun, bagi 2013, peramal SEO meramalkan bahawa kita semua akan menggunakan teknik yang berbeza untuk menolak kedudukan kami dan kehadiran web.

Tidak dinafikan bahawa Google adalah enjin carian antarabangsa secara besar-besaran. Untuk ranking sebab ini juga akan sentiasa menjadi penting dan mungkin sesuatu yang kita sentiasa menumpukan perhatian kepada - untuk beberapa tahun akan datang sekurang-kurangnya. Namun apa yang kita juga tidak boleh menafikan bahawa cara kita menggunakan internet berubah.

Kami telah sentiasa tertumpu kepada kedudukan enjin carian kerana kita tahu bahawa orang-orang berpaling kepada orang-orang Google untuk mencari maklumat yang mereka diperlukan - namun ini berubah.

Kita semua tahu bahawa rangkaian sosial adalah sebahagian besar daripada kehidupan internet sekarang - yang bermaksud bahawa ia adalah sumber perniagaan yang berharga yang kita semua harus menembusi.

2013 Adalah Tahun Networking!

Pada masa lalu, sebelum zaman internet, rangkaian adalah sebahagian besar membantu perniagaan untuk berjaya. Ia sentiasa menjadi kes tidak apa yang anda tahu tetapi yang anda tahu. Banyak perniagaan akan mengambil pendekatan yang sama pada tahun 2013.

Bertukar-tukar link dengan perniagaan berharga merupakan cara terbaik untuk membantu menyebarkan perkataan perniagaan anda. Walau bagaimanapun, pada tahun 2013 ia akan menjadi kes kualiti dan bukannya kuantiti apabila ia datang kepada hubungan. Update baru-baru ini Google telah bermakna bahawa mereka kelihatan lebih pada jenis halaman yang menghubungkan kepada anda. Ini bermakna anda perlu menumpukan usaha anda pada mendapatkan link dari sumber perniagaan yang berkaitan dan tidak hanya membeli link rawak.

Google baru-baru ini telah melepaskan kemaskini algoritma banyak untuk mengatasi hubungan kualiti buruk seperti Penguin Update untuk mendapatkan pengguna untuk memberi tumpuan lebih kepada kualiti kandungan. Banyak laman web spam menghubungkan atau "Pengeboman Link" terjejas teruk dengan kemas kini baru-baru ini dan telah diturunkan sebagai hasil daripada ia. Ini mengajar kita bahawa spam menghubungkan adalah "tidak pergi."

Jika anda berpegang kepada dasar Google dan menjaga perkara-perkara "organik", anda akan dapati bahawa anda boleh dapat pagerank dan mendapat lebih banyak trafik berbanding sebelum ini!



Comments

  1. Replies
    1. Kualiti yang dimaksudkan oleh Google tu sebenarnya adalah unique content atau pun artikel original bukan copypaste artikel, so berita baik bagi sesiapa yang selama ini buat blog sebagai diari ok? Lepas nie google akan lebih beri tumpuan pada personal blog pulak sebagai directory search archive dorang. Sambil tulis personal story leh selit2 cita pasal movie, music atau anime, contoh Hana suka tengok Anime, Anime tu Naruto Shippunden, Hana ceritakan lagi dari episode 1 - present so google akan cari artikel dan cerita Hana bila orang search pasal Anime Naruto Shipunden, simple .

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers