Pelakon Wanita Cantik Tak Hormat Golongan OKU


pelakon wanita, pelakon wanita popular, pelakon, pelakon wanita tak hormat golongan oku, Murai Batu, splash_gosip, artis, gosip, malaysia, panas, sensasi, kontroversi, selebriti, gambar diva


KL, 3 MEI 2013: Pasti ramai yang tertanya-tanya siapa pelakon wanita ini kan? Jika dilihat daripada wajah yang lembut dan jelita pelakon wanita ini, Murai Batu sendiri tidak percaya dengan cerita yang Murai Batu dengar kelmarin. 

Yelah, cerita yang sampai ke telinga Murai Batu tentang pelakon berdarah kacukan yang semakin meningkat naik itu seperti agak keterlaluan juga.

Ceritanya begini, rakan Murai Batu ini gembira apabila dapat berdepan dengan pelakon cantik kegilaan ramai lelaki ini di tempat parkir kereta sebuah pusat beli-belah di sekitar Kuala Lumpur.

Rakan Murai Batu itu memang terpegun bila melihat pelakon ini dari jarak dekat, lebih-lebih lagi apabila dia keluar dari sebuah kereta yang terletak berhampiran dengan keretanya ketika itu.

Tetapi yang agak kurang enaknya adalah apabila pelakon itu keluar daripada keretanya dan dengan selambernye mengalihkan kon oren yang berada di tempat parking OKU ke tepi, kemudian kereta yang dipandu oleh rakannya itu terus masuk ke dalam parkir tersebut.

Murai Batu pun dengan lurus bendulnya bertanyakan kepadanya adakah pemandu yang dipercayai rakannya itu cacat atau terdiri daripada golongan OKU dan rakan Murai Batu beritahu rakannya itu elok sahaja keluar daripada kereta dan dia langsung tidak seperti golongan yang kurang upaya.

Rakan Murai Batu itu terus 'potong' apabila melihat sikap pelakon itu dan rakannya dan tidak menyangka pelakon yang disanjung selama ini bersikap begitu. Murai Batu pun seperti tak percaya dengan sikap diva pelakon itu kerana selama ini melihatnya seperti seorang orang sopan santun sahaja.

Entahlah, Murai Batu harap pelakon wanita itu dan rakannya ada sebab yang kukuh berbuat demkian. Yelah tak manis bila seorang public figure berkelakuan begitu kerana apa sahaja yang dilakukannya menjadi contoh yang baik kepada peminat dan orang ramai.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers