Red FM Bawa Pendengar Bertuah Ke Anugerah Grammy


Red FM, Bawa, Pendengar, Bertuah, Ke, Anugerah Grammy, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


KUALA LUMPUR, 13 JAN 2013: Bagi menghargai sokongan yang diberikan oleh pendengar, stesen Red FM mempelawa pendengar-pendengar setia mereka untuk mempamerkan bakat dan kebolehan mereka melalui video dalam masa 60 saat menerusi peraduan yang dinamakan RedFM's 60 Seconds To The Grammys.

Peserta dikehendaki memuat naik video tersebut di laman web www.red.fm dan akan dinilai berdasarkan bakat, kreativiti, serta kemahiran yang dipersembahkan dalam rakaman video tersebut.

Peraduan yang bermula sejak 7 Januari ini akan berlangsung sehingga 22 Januari 2013. Dua peserta dengan video yang terbaik akan dipilih untuk ke udara bersama Lil Kev' dan Sarimah dalam rancangan "The Red Breakfast Show" pada 25 Januari 2013 di mana mereka akan diberi peluang untuk mempamerkan bakat mereka.

Antara dua peserta akhir ini, hanya seorang yang akan berjaya ke Anugerah Grammy. Red FM juga akan menyiarkan segmen 'The Red Breakfast Show' secara langsung melalui online di www.red.fm. Selain menikmati Anugerah Grammy di L.A, pemenang juga akan diberi peluang untuk melawat sama ada Universal Studios atau Disneyland secara percuma.

Jadi, apa lagi yang anda tunggu? Tak kira siapa pun ada, berapa umur anda atau apa sahaja bakat anda, rakamkannya sekarang juga dan muat naik di laman web stesen radio Red FM untuk merebut peluang keemasan ini.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami di www.red.fm atau hubungi Cik Natasha di talian 012-4425772.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers