Swedish House Mafia Bakal Persembah Parti Rave Terhebat!


Swedish House Mafia, Bakal, Persembah, Parti, Rave, Terhebat, Hiburan


Teks oleh Kheme Rosly

khemerosly@yahoo.com

KUALA LUMPUR, 9 JAN 2013: Para peminat muzik bergenre progressive house tempatan sudah tentu tidak sabar menantikan kunjungan istimewa trio DJ terkenal dunia, Swedish House Mafia yang bakal menggegarkan Surf Beach, Sunway Lagoon pada 18 Januari ini.

Dianggotai tiga orang disc jockey atau DJ kelahiran Sweden iaitu Axwell, Steve Angello dan Sebastian Ingrosso, Swedish House Mafia merupakan nama besar dalam arena muzik antarabangsa bagi genre progressive house.

Setelah beberapa tahun bersama dan meraih populariti di seluruh dunia dengan putaran muzik bertenaga, Swedish House Mafia akan mengakhiri perjalanan mereka sebagai kumpulan dengan siri jelajah One Last Tour yang telah bermula sejak November 2012.

Siri jelajah terakhir Swedish House Mafia ini akan menampilkan keseluruhan produksi yang sama disemua negara yang dilawati mereka. Apa yang anda saksikan untuk siri jelajah One Last Tour di Amerika Syarikat dan Eropah, anda akan dapat merasakan sendiri di Kuala Lumpur.

Bakal memberikan pengalaman parti rave terhebat buat anda, Swedish House Mafia, One Last Tour yang dibawakan oleh JS Concert pasti tidak lengkap tanpa peralatan dan paparan berteknologi tinggi.

Antara yang bakal anda alami dan saksikan adalah pancaran laser,paparan LED, video wall dan sudah semestinya peralatan muzik dan pencahayaan yang paling hebat dan pertunjukan bunga api menggegarkan Surf Beach, Sunway Lagoon nanti.

Konsert atau rave party tersebut akan bermula seawall jam 6 petang dan JS Concert telah menerbangkan empat DJ hebat kini iaitu Mr Fluff, DJ Eclipse, Angger Dimas dan Hard Rock Sofa yang akan menghangatkan venue tersebut sebelum diambil alih Swedish House Mafia yang akan memutarkan setlist terhebat mereka selama 2 jam.

Jangan melepaskan peluang terakhir anda merasakan dan mengalami sendiri putaran muzik yang digilai seluruh peminat Swedish House Mafiadi Surf Beach, Sunway Lagoon pada 18 Januari ini. Tiket-tiket boleh didapati di Rock Corner KLCC, Subang Parade, The Gardens, Midvalley Megamall, The Curve & Victoria Music atau secara online di www.ticketpro.com.my. Untuk sebarang pertanyaan dan info anda boleh melawatihttps://www.facebook.com/JSConcertProductions

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers