Siti Nurhaliza Berehat Sehingga Mac Demi Dato` K


Siti Nurhaliza, Berehat, Sehingga, Mac, Demi, Dato` K, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia


Teks oleh Syafiqah Jalal

KUALA LUMPUR, 14 JAN 2013: Demi menjaga suami tercinta yang masih terlantar sakit, penyanyi popular, Dato' Siti Nurhaliza Taruddin mengesahkan dia akan berehat daripada melakukan sebarang aktiviti seni sehingga Mac ini.

Siti Nurhaliza berkata suaminya, Dato` Seri Khalid Mohd Jiwa atau Dato` K kini memerlukan perhatian penuh untuk menjalani beberapa rawatan termasuk fisioterapi.

"Alhamdulillah suami saya semakin bersemangat dan banyak perkembangan positif yang dapat dilihat ke atas kesihatan dirinya. Saya bersyukur kerana masih dapat bersama suami. Terima kasih juga kerana ramai yang mendoakan kesihatan suami saya.

"Buat masa ini saya perlu menjaganya dan menemaninya yang akan menjalani fisioterapi tangannya. Doktor memberitahu jangka masa untuk dia pulih sepenuhnya memakan masa iaitu lebih kurang tiga hingga empat bulan lagi.

"Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk berehat juga daripada melakukan sebarang aktiviti seni bagi menumpukan sepenuh perhatian kepada suami saya sekurang-kurangnya sehingga Mac ini," jelasnya ringkas.

Siti Nurhaliza ditemui murai.com.my di majlis resepsi ketiga penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex dan Leuniey di Hotel Royale Damansara, malam semalam.

Pada majlis yang berkonsepkan English itu, Siti telah menyumbangkan sebuah lagu untuk kedua-dua mempelai yang berjudul Kenangan Terindah dendangan band muzik, Samsons.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers