KesSahNya: Zizan Lagi Popular Dari Siti, Neelofa Pula?

kessahnya, hos kessahnya, ajieb rosdi, Zizan, Zizan, Zizan Raja Lawak, Datuk Siti Nurhaliza, Datuk Siti Nurhaliza, Siti Nurhaliza, Siti Nurhaliza, Dato' Siti Nurhaliza, Dato' Siti Nurhaliza, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


KUALA LUMPUR, 22 JAN 2013: Meneliti lebih dalam kandungan cerita mengenai selebriti tempatan yang dipaparkan media tempatan, nama Zizan Razak, Dato' Siti Nurhaliza dan Neelofa adalah figura yang paling banyak ditulis kisah mereka.

Malah, menerusi program KesSahNya yang terdahulu, tiga nama ini sering saja tercalon dalam Carta KesSahnya.

Ia dibuktikan lagi apabila Carta KesSahNya pada minggu ini membariskan cerita tentang ketiga-tiga ikon popular tersebut.

Namun, adakah Zizan menjadi juara carta pada minggu ini dengan mengalahkan Siti yang sering saja berada di tangga teratas dalam mana-mana carta yang dipertandingkan?

Apa sekalipun, perebutan takhta antara dua ikon ini diselitkan dengan kehadiran artis cantik Neelofa yang tidak kurang hebatnya.

Mungkinkah Neelofa yang sebenarnya lagi popular berbanding Zizan dan Siti?

Sementara itu, Azwan Ali dipilih sebagai artis untuk menghiasi segmen Seleb VS GengMurai minggu ini. Apakah kenyataan dari Azwan yang betul-betul membuka mata pembaca dan apa pula respon dari peminat?

Ketahui segala persoalan ini dengan menonton KesSahNya kendalian Ajieb Rosdi yang disiarkan setiap Isnin di murai.com.my.

Jangan ketinggalan untuk menyertai Panggilan Misteri Murai dengan menghantarkan emel ke Tanyaajieb@gmail.com

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers