Awie `Naik Hantu` Bila Ditanya Pasal Kelab Malam?


Awie, Awie Wings, naik hantu, Hantu Kak Limah Balik Rumah, hantu kak limah 2: husin mon dan jin pakai toncit, kelab malam, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


KUALA LUMPUR, 23 JAN 2013: Desas-desus mengenai rocker popular negara, Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman dikatakan telah membuka sebuah pusat hiburan telah lama tersebar. Namun, perkara itu belum disahkan atau pun diakui oleh penyanyi lagu Ratuku itu.

Hal ini telah mengundang pelbagai reaksi daripada peminat dan juga masyarakat. Tambahan pula, ini telah menguatkan lagi cerita yang mengatakan Awie terlibat dalam gangster dan juga kongsi gelap.

Awie yang telah ditemui pada tayangan rasmi filem yang menampilkannya sebagai watak utama iaitu Hantu Kak Limah 2: Husin, Mon & Jin Pakai Toncit di GSC Modvalley, semalam nyata tidak senang apabila pihak media mengutarakan soalan mengenai perkara itu.

"Apa salah saya buka kelab malam? Hanya kerana saya seorang artis? Kalau macam itu, pergi tanya Tan Sri Jojo (Tan Sri Syed Nasir Syed Yusof Wafa) kenapa dia bukak Hard Rock Cafe, Saloma Bistro dan Hotel Concorde. Untuk sembahyang ke?," soalnya Awie.

Penyanyi rock itu juga berharap pertanyaan dan persoalan mengenai hal itu tidak akan lagi diajukan buat dirinya apda masa akan datang. Baginya, mereka seharusnya berhenti mempersoalkan perkara ini kerana bukan mereka yang memberikannya rezeki kepada dia sekeluarga.

"Mereka tidak suap mulut saya dengan nasi. So, better stop asking this stupid question," tegas Awie yang jelas kesal dengan isu ini kepada murai.com.my.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers