Lagu Amanda Imani Bukan Untuk Syarif (Sleeq)


Amanda Imani, amanda imani buat tatu, bercinta, Bercinta, mengaku bercinta, bercinta, gosip bercinta, pasangan bercinta, nafi bercinta, nafi, Syarif, syarif sleeq, sleeq, Syanie, dennis lau, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


Teks: Razif Rosdi
Twitter: @AjiebRosdi

KUALA LUMPUR, 23 JAN 2013: Penyanyi, Amanda Imani, 21 yang menggandingkan dirinya bersama rappers terkenal, Malique menafikan lagu barunya berjudul Fobia Cinta ditujukan khas buat bekas kekasihnya, Syarif dari kumpulan Sleeq.

Malah, Amanda yang baru saja melancarkan dua lagu single terbarunya, Fobia Cinta dan Like A Boss, petang semalam turut menyangkal dakwaan yang mengatakan pemain violin terkenal, Dennis Lau sebagai kekasih barunya.

"Lagu Fobia Cinta memang tentang pengalaman saya yang pernah kecundang dalam percintaan. Ia mengisahkan kisah cinta saya dengan tiga lelaki sebelum ini. Namun, Sharif tidak termasuk dalam lagu ini.

"Lagu ini juga tiada kena mengena langsung dengan Syarif. Saya juga tidak bercinta dengan Dennis. Namun, saya akui amat meminati bakat yang ada pada pemain violin itu.

"Saya sudah lama memasang niat untuk bergandingan dengan dia. Lagu Like A Boss pula bukan mencerminkan saya sebagai bossy tetapi mengenai wanita yang tahu apa yang diingini dalam hidup," katanya kepada murai.com.my.

Menjawab soalan yang sama terhadap Amanda, Dennis yang turut mengadakan persembahan bersama Amanda petang itu hanya mampu tersenyum apabila wartawan bertanyakan kesahihan percintaannya dengan Amanda.

"Yes I Like her very much. Tapi untuk suka lebih dari itu, I think you have to ask her," ujarnya sambil tersenyum lebar.

Kembali bercerita tentang karier, Amanda mengakui penglibatan dengan Dennis adalah demi meluaskan pengaruh muziknya kepada peminat Cina.

"Memang saya tahu Dennis seorang yang dikenali dalam masyarakat Cina. Namun, saya tidaklah menggunakan dia untuk tarik pasaran Cina.

"Ia mungkin secara tidak langsung saja. Memang benar, dengan ada kolaborasi saya dengan dia, saya lebih banyak menerima jemputan persembahan dari pihak Dennis.

"Saya juga membantu Dennis untuk luaskan sayapnya ke pasaran Melayu. Kami menolong satu sama lain," jelasnya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers