Raja Azmi Mengaku Bercinta Dengan Pemuzik Muda!


Raja Azmi Raja Sulaiman, Raja Azmi, penerbit filem, bercinta, mengaku bercinta, bercinta, gosip bercinta, cinta, jatuh cinta, lelaki muda, pemuzik, pemuzik muda, raja azmi bercinta dengan pemuzik muda, raja azmi mengaku bercinta, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


KUALA LUMPUR, 23 JAN 2013: Penerbit filem yang sentiasa diburu kontroversi, Raja Azmi Raja Sulaiman,53, telah membuat pengakuan eksklusif kepada portal murai.com.my bahawa dia kini sedang bercinta dengan lelaki yang hampir separuh usia daripadanya.

Pengakuan Raja Azmi itu yang cukup hot itu dibuat sebentar tadi setelah timbulnya gosip yang mengatakan bahawa dia kini sedang bercinta dengan lelaki muda berusia 27 tahun yang profesinya adalah seorang pemuzik.

"Gosip tersebut benar. Yes, I'm In Love With A Young Man dan apa yang saya suka tentang diri dia adalah kerana dia seorang yang sangat matang. Malah, dia juga seorang yang benar-benar caring.

"Walaupun saya lebih berusia daripada dia, tapi dia tidak pernah buat saya rasa diri saya ini tua. Sebaliknya, dia selalu buat saya rasa diri saya ini masih muda. Dan, dia pulak yang carry diri dia macam orang tua. Dah macam terbalik pulak, " kata Raja Azmi kepada murai.com.my.

Menurut Raja Azmi lagi, hubungan yang terjalin di antara dia dengan pemuzik itu sudah pun mencecah sebulan.

"Sesetengah orang mungkin akan beranggapan bahawa hubungan kami ini masih terlalu baru untuk dinilai. Namun, bagi saya, cepat atau lambat itu bukanlah isunya. Yang penting di sini adalah perasaan yang dikongsi kami berdua.

"Perkenalan saya dengan bekas suami, Jalani Sidek pun tidak sampai sebulan juga. Lepas itu, dia terus meminang saya. Hasilnya, rumahtangga kami mampu bertahan selama 28 tahun. Dan, bercinta dengan lelaki muda juga bukanlah sesuatu yang baru buat saya kerana Jalani sendiri sebenarnya muda 5 tahun daripada saya," katanya penerbit filem ...Dalam Botol, Haru Biru serta Black Widow ini.

Jelas Raja Azmi lagi, keluarga dan anak-anak sudah pun mengetahui tentang hubungannya bersama pemuzik muda tersebut.

"Saya bersyukur kerana mereka merestui hubungan saya dengan dia," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers