Randy Tidak Setuju Pandangan Julia Perez Tentang Malaysia!


randy pangalila, no komen, no komen, susan g komen, julia perez biadab, julia perez tiada permit, julia perez kutuk drama malaysia, kontroversi, Kontroversi, sensasi, pengacara sensasi, pasangan sensasi, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


Teks: Razif Rosdi
Twitter: @AjiebRosdi

KUALA LUMPUR, 23 JAN 2013: Pelakon drama Dalam Hati Ada Taman, Randy Pangalila yang berasal dari sama sekali tidak mempersetujui pendapat Julia Perez terhadap produksi drama Malaysia yang dianggap aktres tersebut sebagau kurang berkualiti berbanding produksi drama yang diterbitkan dari negara republik itu.

Sebaliknya, Randy yang hadir ke Malaysia hujung minggu lalu sempena meraikan pemenang kuiz drama Dalam Hati Ada Taman di Astro Ria (Saluran 104) menyifatkan tidak semuanya produksi hebat dan bagus seperti yang dikatakan Julia Perez.

Malah, Randy juga menganggap bahawa apa terjadi di antara Julia Perez dengan penggiat seni tempatan adalah sebagai satu lumrah dunia seni hiburan.

"Inilah dunia hiburan. Itu semua soal sensasi saja. Bagi saya, apa yang berlaku itu tergantung kepada pendapat masing-masing. Kalau di Indonesia, tidak semuanya produksi ittu hebat dan bagus.

"Kalau mengikut kaca mata saya, yang bagus adalah seperti drama Ayat-Ayat Cinta dan Ada Apa Dengan Cinta. Apa yang Julia Perez kata mungkin dia terlibat dengan produksi yang kurang bagus.

"Di Indonesia pun ada yang tak bagus. Begitu juga di Hollywood. Saya sendiri pernah menonton cerita Hollywood yang sangat teruk produksinya. Apapun, ia terpulang dari sudut dan pandangan masing-masing. Bagi saya, saya lebih puas berlakon di Malaysia berbanding di Indonesia sendiri," katanya kepada murai.com.my.

Menyentuh mengenai personaliti Julia Perez di Indonesia, Randy menjelaskan figura seksi itu sudah tidak kerap muncul berbanding waktu mula-mula dia bergiat di dalam bidang senid i negara itu.

"Saya tidak pernah berlakon bersama dengan dia. Kalau di Indonesia, dia lebih dikenali sebagai penyampai radio dan TV berbanding berlakon. Dia juga lebih banyak berlakon filem. Mungkin lakonan dia hanya untuk filem saja. Saya jarang sekali untuk bertemu dengan dia di majlis hiburan.

"Tapi kini, dia pun sudah banyak berubah. Dia sudah kurang kontroversi berbanding dulu," ujarnya.

Sementara itu, Randy yang kini sedang menghabiskan sisa lakonan untuk drama di Indonesia bakal kembali lagi ke Malaysia untuk drama atau filem terbaru. Difahamkan, untuk projek terbaru itu, Randy perlu kembalikan badannya yang tegap dan berketul untuk watak yang masih belum diketahuinya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers