Pemenang Tiket GDA Teruja Tidak Terkata!


kpopnya raya, pemenang, konsert, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


KUALA LUMPUR, 25 JAN 2013: Sempena Samsung Galaxy 27th Golden Disk Award (GDA) yang diadakan di Litar Antarabangsa Sepang pada 15 dan 16 Januari lalu, portal murai.com.my telah diberi penghormatan untuk memberikan dua pasang tiket berharga RM688 untuk pembaca murai.com.my.

Tahniah diucapkan buat Zianharyati Mohamed Yunus dan Nurulhaznora Irina kerana berjaya memikat pihak murai.com.my dengan gambar ala-K-Pop sekaligus memenangi tiket tersebut.

Selain menerima sepasang tiket ke GDA, kedua-dua pemenang diberi peluang mencoret kisah menarik mereka sepanjang dua hari berlangsungnya GDA.

Jom ikuti pengalaman menarik pemenang di GDA, baru-baru ini.

Zianharyati mohamed Yunus

"Tahniah! anda telah memenangi tiket ke GDA27 pada 15&16hb Jan ni!! Selesai membaca pesanan ringkas yang diterima, perkara pertama yang terlintas di fikiran saya ialah SUPER JUNIOR!

"Gembira saat itu tidak terkata. Akhirnya, setelah 2 tahun berlalu, saya dapat berjumpa dengan ahli-ahli Super Junior lagi. Sebagai bonus, saya dapat jupa K-Pop idols kegemaran saya yang lain seperti Beast, Infinite, F(x), Miss A, FT Island dan CN Blue. Ini merupakan kenangan manis yang permulaan bagi saya untuk tahun 2013.

"Persembahan yang betul-betul membuatkan saya teruja adalah daripada FT Island dan CN Blue. Yong Hwa sangat mesra alam dan yang paling dinantikan adalah persembahan daripada Super Junior.

"Tak puas rasanya melihat mereka menari dan menyanyi. Selain berhibur bersama, GDA ini juga menjadi tempat pertemuan di antara sepupu saya dengan rakan-rakannya yang dah lama dia tak berjumpa.

"Siapa sangka, menghadiri award sebegini yang tentunya dipenuhi ribuan orang telah menemukan kami semua. Minat yang sama, tertumpu pada kemunculan Super Junior. Yang pasti, kami adalah ELF sejati"

Nurulhaznora Irina

"Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada murai.com.my serta abang Ajieb kerana memilih saya sebagai salah seorang daripada pemenang untuk GDA. Tidak terkira rasa gembira dihati kerana saya dapat berjumpa dan melihat persembahan artis Korea yang saya minati dari dekat walaupun cuaca agak panas tetapi saya tidak kisah untuk menunggu untuk melihat persembahan artis-artis yng saya minati seperti SuperJunior, Shinee, Ft Island, CNBlue,G-Dragon dan K.Will.


"Pada hari pertama dan kedua saya dapat melihat ramai Elf (gelaran fan untuk Super Junior) Shawols(untuk Shinee)Vip(untuk BigBang) dan ramai lagi memegang banner untuk menyokong artis kesukaan mereka.

"Walaupun sebelum pagar dibuka untuk peminat dan pastinya ada adegan tolak menolak kan tetapi keadaan masih terkawal. Semua persembahan artis tersebut sememang nya Meletop. Kami sama-sama menyanyi dan menari mengikut rentak. Sememangnya semua artis pandai mengambil hati peminat mereka.Emcee yang pandai mengawal keadaan pentas.

"Rasa semua pasti akan setuju jika saya mengatakan antara semua persembahan artis saya pilih G-Dragon kerana persembahan yang cukup mantap dan meletop. Siapa sangka beliau membuat persembahan dengan membawa motor di atas pentas. It so happening on the concert time.saya berharap konsert seperti ini akan diadakan lagi di Malaysia..

"Itu adalah pengalaman yang tidak akan saya lupakan dan disini sertakan gambar yang sempat saya snap sewaktu disana. Sekali lagi ribuan terima kasih kerana membuat mimpi saya menjadi realiti..gamsahamida.thank you so much"

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers