Kenapa Penyanyi Amanda Imani Lari Ke Perancis?


wan huzairil, Perancis, persembahan, segmen persembahan, persembahan bertenaga, persembahan muzik, produk kecantikan jepun, penyanyi, penyanyi wanita, Amanda Imani, amanda imani buat tatu, tatu sementara amanda imani, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


Teks oleh Haswari Ali
Email: ayie@astro.com.my

KUALA LUMPUR, 25 JANUARI 2013: Selepas melancarkan dua single terbarunya berjudul Fobia Cinta dan Like A Boss serta perlantikannya sebagai duta produk kosmetik Za, penyanyi cantik Amanda Imani telah terbang ke Cannes, Perancis .

Bukan untuk bercuti, makan angin atau melarikan diri daripada sesiapa, sebaliknya dia ke sana bagi membuat persembahan selama setengah jam sempena ekspo dan forum Midem sehingga hujung bulan ini.

Bercakap kepada portal murai.com.my sempena perlantikannya sebagai duta Za baru-baru ini, Amanda Imani berkata dia bakal mendendangkan enam buah lagu termasuk dua lagu barunya.

"Midem merupakan ekspo dan forum berkaitan industri muzik global. Kehadiran saya ke sana adalah atas jemputan daripada pihak RIM bagi mewakili pemuzik Malaysia ke sana.

"Selain membuka gerai pameran dari Malaysia, saya juga telah diberi peluang membuat persembahan di sana dan yang pastinya saya tidak akan menghampakan negara apatah lagi yang datang ke ekspo berkenaan semuanya dari luar negara," katanya kepada murai,com.my dengan nada teruka.

Telah terbang ke Perancis pada malam semalam, Amanda Imani turut ditemani ibunya dan pihak RIM sendiri. Dia bakal menggayakan beberapa gaun indah rekaan pereka fesyen semakin meningkat naik, Riffai dan menggunakan alat solek daripada Za.

Jelas Amanda Imani, dia sendiri agak terkejut apabila pihak RIM telah memilih namanya untuk sama-sama menjayakan forum berkenaan, apatah lagi ianya merupakan peluang keemasan buatnya bersinar diperingkat antarabangsa.

"Alhamdulillah, 2013 nampaknya memberi sinar yang cerah buat kerjaya seni saya. Diharap dengan pemergian saya ke Cannes nanti akan memberi lebih peluang kepada saya sama ada di dalam negara mahupun antarabangsa," katanya penuh yakin.

Menyentuh berkenaan perlantikannya sebagai duta Za, ianya merupakan peranan pertama Amanda Imani sebagai duta produk kecantikan selepas tiga hampir tahun berkecimpung dalam industri muzik dan menandatangani kontrak bersama jenama berkenaan selama setahun.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers