PA Tengking Peminat, Aaron Aziz Kena Tempiasnya


simpati, lupa diri, Bintang Paling Popular, Panggilan, peminat, pilihan peminat, peminat, peminat fanatik, peminat over, peminat marah, aaron aziz kekwat, aaron aziz demand, kurang ajar, panggilan misteri murai, ajieb rosdi, artis malaysia, berita, gambar, berita terkini, hiburan, selebriti


Teks: Razif Rosdi
Twitter: @AjiebRosdi

KUALA LUMPUR, 25 JAN 2013: Panggilan Misteri Murai (PMM) kendalian Ajieb Rosdi minggu ini kembali dengan menampilkan pengakuan hangat dari seorang peminat yang dikatakan cukup tidak berpuas hati dengan sikap pelakon kacak, Aaron Aziz.

Ingin dikenali dengan nama Miss Q, peminat ini pada mulanya amat berang dengan PA (Pembantu Peribadi) Aaron Aziz.. Menurut pemanggil ini, PA Aaron telah bertindak kurang ajar dengan maki hamun peminat yang ingin bersua muka dengan pelakon Adam Dan Hawa.

Lebih teruk lagi, perangai PA tersebut masih tidak berubah walaupun sebelum ini pernah di tegur. Atas dasar itulah, Aaron juga dituduh berkelakuan sedemikian kerana tidak ambil pusing dengan sikap dan perangai PA tersebut.

Apapun, seandainya anda ingin tahu cara bagaimana insiden ini terjadi, tonton PMM yang disiarkan di murai.com.my setiap Rabu.

Anda juga boleh memberikan komen dan pandangan menerusi PMM dengan menghantarkan emel ke alamat tanyaajieb@gmail.com.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers