Rimas dengan Lee Jong Suk

Korea, Hiburan, Artis Korea, Rimas, Dengan, Lee Jung Suk, Hwashin, Yoon Sang Hyun, Selebriti


Dalam episod terbaru Hwashin menerusi saluran SBS yang ke udara pada 4 Jun lalu, aktor Yoon Sang Hyun ditanya mengenai penggambaran drama Korea popular, Secret Garden. Dalam drama itu Sang Hyun turut bekerja dengan aktor Lee Jong Suk dan Hyun Bin.

“Mereka berdua sangat tinggi, oleh itu saya runsing setiap kali ada babak membabitkan mereka. Bukan bermakna saya rendah, cuma ketinggian mereka memerlukan saya berdiri atas kerusi.


“Karakter yang saya lakonkan juga ada banyak dialog, manakala Jong Suk pula sikit saja. “Kadangkala saya rasa rimas dengannya hanya disebabkan perkara itu,” dedah Sang Hyun, mengundang ketawa penonton.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/08

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers