CAK: Keroz, Ema tersipu malu ditanya pasal cinta

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, CAK, Keroz, Ema, tersipu, ditanya, pasal, cinta, Keroz Nazri, Ema AF8


Kata orang, kalau berada dalam bidang sama dan selalu berurusan, potensi untuk bercinta dan berkahwin sesama sendiri sangat tinggi. Yelah, pi mai pi mai, tang tu jumpa orang yang sama, tak mustahil ada yang tersangkut.


Tidak hairan mengapa ramai artis bercinta sesama artis. Ada juga bercinta dengan pemuzik, pengacara, orang belakang tabir, pengarah dan macam-macam lagi.


Tahun lalu, Sha pernah dengar penyanyi muda, Keroz Nazri yang popular dengan lagu Sedia Bercinta Lagi hangat bercinta dengan Ema AF8. Ala... kakak Adira tu.


Bagaimanapun, Keroz menafikan perkara itu dengan menyatakan mereka hanya kawan baik.


Beberapa bulan lalu, timbul pula desas-desus Keroz ada kekasih baru apabila dia dilihat mengunjungi sebuah butik pengantin dengan seorang wanita cantik. Dan, gambar dua figura itu hangat tersebar di Internet.


Terbaru, ada sumber menyampaikan, Ema datang ke majlis perkahwinan adik Keroz. Ketika itu, Keroz dan Ema jadi bahan usikan. Maklumlah, mereka nampak sangat mesra, sekali pandang macam pasangan kekasih.


Apabila diusik, kedua-duanya tersipu-sipu malu. Hmmm... setahu Sha kalau malu-malu kucing, maknanya ada rasa suka di hati. Keliru sekejap, apa kata Keroz tampil beri penjelasan siapa sebenarnya yang bertakhta di hatinya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/08

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers