CAK: A Aida dihimpit VIP

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Pelakon, Pengarah, A.Aida, CAK, Dihimpit, VIP, A.Aida telanjang, A.Aida Bogel, A.Aida Tetek, A.Aida Seksi, A.Aida Bontot


Sudah banyak kali Sha terima ‘laporan’ daripada beberapa sumber yang ternampak penerbit dan pelakon, A Aida keluar makan dengan VIP di sekitar pusat beli-belah Pavilion. Yang menarik perhatian Sha, bukan VIP yang sama, sebaliknya ada beberapa.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Pelakon, Pengarah, A.Aida, CAK, Dihimpit, VIP, A.Aida telanjang, A.Aida Bogel, A.Aida Tetek, A.Aida Seksi, A.Aida Bontot


Berdasarkan penampilan semua VIP itu, kata sumber, bukan calang-calang orangnya. Semuanya bekerjaya hebat dan ada status tinggi.


Tambah buat Sha ternganga apabila ada seorang teman bercerita, Aida kini jadi rebutan. Apa disampaikan itu beberapa hari lalu seakan-akan mengesahkan ‘laporan’ diterima sebelum ini.


Bagaimanapun, Sha pernah dimaklumkan seorang rakan, Aida memilih orangnya. Memang orangnya cepat mesra dan mudah didekati tetapi kalau nak buat kekasih, dia akan teliti semua aspek.


Teman tadi cakap, Aida mempunyai prinsip tersendiri di mana dia tidak akan sesekali melayan suami orang. Kalau benar begitu, Sha tabik dengan Aida.


Apapun, Sha tidak mahu terlalu cepat buat kesimpulan. Mungkin dia keluar minum dengan golongan kenamaan itu atas dasar bisnes.


Mana tahu, ada antara mereka berminat mahu melabur dalam projek terbaru terbitan syarikat produksinya. Tak mustahilkan? Pun begitu, kalau sedang mengenal hati budi, tak salah rasanya. Aida pun sudah kembali solo. Orangnya cantik dan peramah, siapa yang tidak jatuh hati. Tak gitu?


Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/08

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers