Tania Hudson tinggalkan lokasi penggambaran

Malaysia, Artis Malaysia, Hiburan, Tania Hudson, tinggalkan, lokasi, penggambaran


Ada macam-macam perangai daripada pelakon muda yang sampai ke telinga Kak Pora. Kebanyakannya perangai tak elok, tak berdisiplin dan tak senonoh. Harap muka lawa, comel, macho tapi perangai entah apa-apa. 

Banyak yang perasan glamor, sedangkan bakat lakonan taklah sehebat mana. Ramai yang berlakon satu dua drama, tapi berlagak macam berlakon watak utama dalam filem box office. 
Antaranya ialah Tania Hudson. Memang kalau sebut Tania Hudson, tak ramai yang kenal. Tapi kalau sebut Tania adik kepada Natasha Hudson, Kak Pora rasa ramai yang tahu. 

Kak Pora nak kongsi cerita mengenai gelagat adik Natasha ini yang terjadi di selatan tanah air. 

Rasa nak gelak pun ada apabila dapat tahu mengenai cerita Tania yang dikhabarkan meninggalkan lokasi penggambaran drama yang dibintanginya. Kak Pora tak mahu cerita lebih punca dia berperangai macam itu, tetapi memang tak sepatutnya dilakukan oleh Tania. 

Tekanan kerja berlakon Iyalah, Tania ini tak popular mana pun. Bukan bermakna nak merendahkan kebolehan dan bakat Tania. Cuma sayanglah, dia bukan selalu menjadi pilihan pengarah dan penerbit. 

Setakat ini, Kak Pora belum dapat senaraikan mana-mana lakonan Tania yang boleh dibanggakan. 
Mengenai kisah Tania di lokasi penggambaran drama di selatan tanah air itu, dia dikatakan tak tahan dengan tekanan kerja berlakon. 

Malah babak membabitkan dirinya juga dikatakan mengambil waktu lama. 

Mungkin sebab tak tahan, Tania nekad tinggalkan lokasi penggambaran. 

Tak tahan tekanan? Kalau sudah tahu susah, lain kali janganlah sibuk nak berlakon atau terima tawaran berlakon yang akhirnya tak mampu dibawa. Kalau ada tawaran berlakon, pastikan watak dan aksi yang nak dibuat tak berat, tak menyusahkan diri, tak perlu berpanas atau berjaga sampai lewat pagi. 

KAK PORA: Rasa tergelak dan nak ‘muntah’ bila ada segelintir pelakon muda bercakap nak watak yang mencabar.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers