CAK: Selebriti bakal timang anak kedua

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, CAK, Bakal, Timang, Anak, Kedua


Ketika membelek senarai nama dalam telefon, terdetik di hati untuk bertanya khabar rakan artis ini. Maklumlah sejak menceburi bidang baru, jarang kami dapat bertemu. Kalau ada pun, ketika dia muncul dengan single baru. Itupun sudah lama.


Dalam rancak berbual, entah macam mana Sha gatal mulut bertanya bila mahu tambah ahli keluarga. Anaknya kini berusia dua tahun, tak salah kalau mahu tambah seorang lagi. Tanpa disangka, sambil ketawa dia cakap macam tahu-tahu saja dia hamil.


Tak sangka pula usikan Sha jadi kenyataan. Artis ini mengaku hamil anak kedua, namun memandangkan usia kandungan terlalu baru, dia memilih untuk merahsiakan perkara itu daripada pengetahuan keluarga dan peminat hinggalah melepasi tempoh tiga bulan pertama.


Dia minta Sha rahsiakan dulu identitinya kerana tidak mahu keluarganya kecil hati. Kalau boleh, dia mahu beri kejutan kepada ibu bapa dan mentuanya.


Menghormati permintaannya, Sha tak boleh cakap siapa orangnya dan hanya akan maklumkan di ruangan ini apabila dia maklumkan berita gembira itu kepada keluarganya.


Apapun, Sha tumpang gembira dengan perkembangan ini dan doakan ibu serta bayi dalam kandungan sihat. Tahniah!

Artikel ini disiarkan pada : 2013/06/08

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers