Shila Amzah Bawa Diri Ke Eropah Setelah Berkali-kali Gagal Bercinta?

Shila Amzah Bawa Diri Ke Eropah Setelah Berkali-kali Gagal Bercinta?

Shila Amzah Bawa Diri Ke Eropah Setelah Berkali-kali Gagal Bercinta?
Shila Amzah Bawa Diri Ke Eropah Setelah Berkali-kali Gagal Bercinta?

Nama Shila Amzah terus menghiasi persada seni hiburan tanah air sepanjang tahun 2013. Daripada kisah kejayaannya di Shanghai, China sehinggalah kepada kisah cintanya dengan dua aktor popular tanah air, Sharnaaz Ahmad dan Johan As’ari, semuanya sering menjadi perhatian media dan laman sosial.

Terbaru, anak gadis ND Lala ini telah memenangi Anugerah Kembara di Anugerah Indsutri Muzik yang ke-20 pada Sabtu minggu lalu. Pencapaian Shila Amzah sebagai seorang penyanyi yang berbakat dan hebat tidak boleh disangkal lagi namun dia bagaimanapun kurang bernasib baik dalam hal percintaan.

Justeru timbul pula cerita kononnya Shila Amzah merajuk dan akan membawa diri ke Eropah tidak lama lagi.

Benarkah berita tersebut? Atau pemergiannya ke Eropah adalah mengembangkan lagi karier seninya yang sudah pun mekar di Shanghai China sebelum ini? Jawapannya dapat anda ketahui dalam program MeleTOP malam ini.

Shila Amzah akan hadir sebagai tetamu jemputan dalam MeleTOP dan akan bersedia menjawab sebarang soalan panas mengenai karier seni dan percintaannya. Nantikan juga persembahan isitmewa dari Shila Amzah yang akan menyampaikan sebuah lagu khas untuk anda penonton MeleTOP pada malam ini.

Selain itu, dua peserta MasterChef All Star Malaysia, Azwan Ali dan Michael Ang akan turut hadir untuk mempromosikan program masakan tersebut. Pastinya ada sesuatu yang ingin disuarakan oleh kedua-dua selebriti yang terkenal dengan mulut lantang mereka ini.

Jangan lupa untuk ketahui lebih banyak gosip panas dan perkara trending masa kini hanya di program MeleTOP malam ini bersama hos anda Nabil Ahmad dan Neelofa. MeleTOP akan bersiaran bermula jam 10 malam di saluran Astro Ria (104) dan Maya HD (135).

Comments

  1. ermm.... banyak duit boleh lah, kita orang biasa, gagal bercinta nak pergi mana..? hihihi
    singgah menabung sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa itulah perangai orang yg berduit, putus cinta terus bawa diri, nak pi mana la sangat kan? hadapi kenyataan banyak lagi jejaka idaman kat luar sana tak semestinya artis kan kan kan?

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers