Ibu Dan Bakal Ibu Selebriti Yang Hot

Ibu Dan Bakal Ibu Selebriti Yang Hot

Ibu Dan Bakal Ibu Selebriti Yang Hot

Adakah sekarang ini memang musim yang sesuai bagi mereka yang ingin mengandung? Lain macam pula soalan berbunyi tetapi seperti apa yang dilihat, subur pula kaum wanita kan?

Tengok sahajalah kalangan selebriti kita pun tidak terkecuali memilih waktu ini untuk menambah cahayamata dan ada juga diantara mereka ini yang pertama kali melalui pengalaman berbadan dua.

Seperti biasa melalui pemerhatian Murai, selain daripada selebriti muda yang pertama kali atau bakal bergelar ibu, ada juga selebriti yang bakal menerima cahaya yang seterusnya setelah beberapa kali melahirkan anak.

Bagi selebriti yang buat julung kalinya bakal bergelar ibu seperti Scha Al-Yahya dan Liyana Jasmay, pasti banyak pengalaman ketika pertama kali mengandung yang menarik bukan? Tetapi ia mungkin perkara yang bukanlah bagi selebriti seperti Irma Hasmie yang mengandung anak kedua juga Lisdawati dan Didie Alias.



Untuk Scha, kebanyakan foto yang dimuatnaiknya belum menampakkan dengan jelasnya baby bump isteri kepada Awal Ashaari ini. Berbeza dengan Liyana Jasmay yang sudah jelas terlihat baby bumpnya dan walaupun begitu masih tetap bergaya bila keluar kemana-mana.





Pertemuan ketiga-tiga ibu mengandung iaitu Didie Alias, Irma Hasmie dan Lisdawati di sidang akhbar ABPBH 2013 semalam membuatkan Murai terdetik membuat sorotan mengenai bakal ibu-ibu hot dikalangan selebriti terkenal tempatan.



Apa kata kalian? Ibu mana yang paling berseri sekali? Dengar cerita pelakon hebat Safura Yaacob juga sedang mengandung, ada sesiapa yang ada fotonya, bolehlah kongsikan dengan Murai ya!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers