Alyah Kongsi Rahsia Hati, Mahu Berkahwin Tahun Ini!

Alyah Kongsi Rahsia Hati, Mahu Berkahwin Tahun Ini!

Alyah Kongsi Rahsia Hati, Mahu Berkahwin Tahun Ini!

Alyah tetap memilih untuk merahsiakan terlebih dahulu apa sahaja perkara berkaitan dengan rencananya untuk berumahtangga. Menurutnya juga, dia sebagai seorang wanita tidak seharusnya terlalu memperkatakan hal yang belum pasti.

Ketika ditemui baru-baru ini, Alyah yang dikatakan bercinta dengan seorang komposer hebat itu jua enggan mengulas lanjut mengenai hubungan di antara mereka. Namun begitu, Alyah mengatakan bahawa jika jodoh sudah tiba, dia mahu menamatkan zaman solonya tahun ini.

“Tahun 2014 memang saya dan rancang untuk memajukan diri dan kalau boleh ada pembaharuan daripada segi karier, perniagaan dan juga hal peribadi. Maksudnya, jika dipermudahkan Allah SWT, tahun ini saya ingin tamatkan status saya yang solo ini.

“Tetapi bila dan di mana, Alyah belum memutuskan lagi tetapi saya memang berdoa agar dipercepatkan jodoh kerana wanita sebaya saya lainnya sudah pun berumah tangga. Saya tidak mahu terlalu lewat berkahwin.

“Namun begitu, seperti yang saya katakan tadi semuanya terserah kepada rezeki, jodoh itu rahsia Allah. Itu rancangan saya dan mudah-mudahan dipermudahkanNya,”tutur Alyah mengenai hal peribadinya dan rencananya untuk berkahwin tahun ini.

Dalam pada itu dia turut berkongsi idea dan konsep perkahwinan yang menjadi impian buatnya. Sebagai seorang selebriti yang sering bergaya dan memakai baju yang glamor, Alyah mahukan sebuah perkahwinan yang sederhana tetapi bermakna. Pesan Alyah, “Doakan yang terbaik untuk Alyah”.

Comments

  1. semoga segalanya berjalan lancar buat alyah... In Shaa Allah, amin...

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers