Suami sebak tengok kesan lebam pada badan isteri

Suami sebak tengok kesan lebam pada badan isteri
Dia sedih melihat kesan lebam pada badan arwah isterinya yang dipercayai kerana cuba mempertahankan diri dan melawan penyerangnya.

Suami kepada kerani sekolah yang mati dijerut di rumahnya di Muar meluahkan perasaan sedihnya dengan perbuatan penjenayah yang membunuh kejam isterinya.

Faris berkata, dia teramat sedih melihat badan arwah isterinya yang dibelasah dan dibunuh kejam di samping pakaiannya yang tidak terurus.

“Beberapa bahagian badan arwah ada kesan Lebam. Saya percaya arwah isteri cuba mempertahankan diri dan melawan penyerangnya,” katanya yang dipetik dari Berita Harian.

Faris berkata, isterinya masih lagi lemah kerana baru sembuh daripada demam campak.

“Apabila melihat tubuh (yang ada kesan Lebam) saya amat terkejut dan sebak,” katanya yang bertugas sebagai anggota tentera di Kem PULADA Ulu Tiram.

Mayat Nurul Shahira Mohd Yatim ditemui dengan leher dijerut menggunakan tali langsir dengan pakaian tidak terurus di rumahnya di Sungai Terap, kira-kira 7 malam pada Isnin.

Beberapa barangan seperti gelang emas, telefon bimbit dan dompet milik mangsa didapati hilang.
Mangsa dikatakan pulang ke rumahnya dari tempat kerja untuk mengambil beberapa barang keperluan untuk pergi bercuti bersama suaminya.

Pasangan itu tinggal berasingan kerana faktor kerja dan hanya tinggal di rumah itu jika Faris pulang ke Muar.

Sementara itu, Harian Metro melaporkan enam lelaki lelaki Nepal berumur antara 25-43 tahun ditahan bagi membantu siasatan kes bunuh itu.

Ketua Polis daerah Muar, Asisten Komisioner Azman Ayob berkata, kesemua suspek itu bekerja di kawasan berhampiran tempat kejadian.

Katanya, selepas kejadian itu, pihaknya telah menubuhkan pasukan khas bagi menyiasat kes bunuh kerani sekolah itu.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers