Kita tidak akan bawa UMNO ke dalam kubur -Anina

Kita tidak akan bawa UMNO ke dalam kubur -Anina
Desakan agar Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatan merupakan satu petunjuk terhadap semangat dan kecintaan tulen pada roh perjuangan parti.

Ahli UMNO di seluruh negara disaran untuk terus bersuara dan tidak lagi bimbang dan takut mengenai masa depan parti itu.

Bekas ahli UMNO, Anina Saadudin berkata, gesaan-gesaan yang mendesak agar Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatan merupakan satu petunjuk terhadap semangat dan kecintaan tulen pada roh perjuangan parti itu.

“Bersuaralah. Kita tidak akan membawa parti ke dalam kubur, sebaliknya parti ini akan diwariskan kepada generasi akan datang. Menjaga parti tidak bermaksud ahli perlu menutup kesilapan pemimpin,” katanya dalam satu kenyataan di Facebook miliknya.

Ujarnya, beliau yakin semangat serta perjuangan asal parti itu masih wujud dan yakin bahawa pemimpin-pemimpin yang lemah akan terus dihantui dengan isu-isu yang menjadi penghalang untuk UMNO terus menabur bakti kepada rakyat.

Mengulas lanjut, Anina yang dipecat dari UMNO kerana lantang mengkritik Najib mengucapkan tahniah kepada 20 cawangan UMNO Bahagian Sepang dan 13 Ketua UMNO cawangan di Bahagian Teluk Kemang yang berani bersuara.

“Saya dapat merasakan semangat dan kesedaran ahli UMNO seluruh negara semakin membahang. Secara peribadi, saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua pihak yang telah berani bersuara.

“Anda akan kuat apabila anda berani. Tiada apa yang mampu membinasakan melainkan hanya dengan kuasa Allah swt. Jika ini bakti terakhir untuk negara yang mampu anda taburkan, maka berdirilah.

“Bersuaralah dengan memegang pada janji Allah bahawa yang benar pasti akan mencapai kejayaan,” katanya lagi.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers