Penarik kereta kena tembak

SUBANG JAYA: Seorang penarik kereta, M Subramaniam, 33, parah selepas ditembak dari jarak dekat di kepala ketika minum bersama bapa saudara dan abang iparnya di sebuah restoran 24 jam di Puchong Prima, di sini, pagi semalam.

Seorang saksi berkata, ketika kejadian jam 9 pagi itu, mangsa baru tiba di restoran berkenaan untuk bersarapan sebelum kira-kira 10 minit kemudian terdengar letupan seperti bunyi mercun.

Penarik kereta kena tembak, SUBANG JAYA: Seorang penarik kereta, M Subramaniam, 33, parah selepas ditembak dari jarak dekat di kepala ketika minum bersama bapa saudara dan abang iparnya di sebuah restoran 24 jam di Puchong Prima, di sini, pagi semalam.


“Orang ramai berpusu-pusu melarikan diri sebelum saya melihat lelaki itu rebah dengan kepala berlumuran darah,” katanya.

Adik perempuan mangsa yang enggan dikenali berkata, abangnya (mangsa) tinggal di rumah lain berdekatan rumahnya dan bekerja sebagai penarik kereta.

“Saya diberitahu bapa saudara mengenai kejadian dan bergegas ke sini, namun polis memberitahu abang sudah dibawa ke Hospital Serdang (HS) dengan ambulans,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, suspek melepaskan tembakan ke arah mangsa dari jarak dua hingga tiga meter dan mengenai bahagian belakang kepala mangsa.

“Suspek yang berbadan gempal serta bertopi keledar lengkap berpenutup melarikan diri menaiki motosikal bersama seorang lagi rakannya.

“Siasatan di tempat kejadian tidak menjumpai kelongsong dan anak peluru serta senjata digunakan suspek, malah hasil pemeriksaan mendapati tiada kamera litar tertutup (CCTV) dipasang di restoran berkenaan,” katanya.

Menurut Yahaya, mangsa dibawa ke HS dan masih berada dalam keadaan kritikal serta semakan ke atasnya mendapati dia tiada rekod jenayah.

“Polis belum dapat mengenal pasti motif kejadian dan siasatan dijalankan mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan.

“Sekiranya terdapat sebarang maklumat, sila hubungi Pegawai Penyiasat kes, Asisten Superintendan Rosdi M Husin di talian 013-3920694 atau 03-56332222,” katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers