‘Semua ini sudah tertulis’

ALOR SETAR: “Saya pasrah dengan apa yang terjadi. Ini semua sudah tertulis dan memang saya akui agak terkejut selepas mendapat tahu insiden yang menimpa dua anak saya tetapi semua ini adalah takdir.

“Saya tidak salahkan sesiapa termasuk Md Effendi (bapa saudara) yang membawa mereka keluar bersiar-siar dengan bot itu kerana ia adalah ketetapan daripada Tuhan,” kata Anuar Ismail, 31, bapa kepada dua beradik yang lemas selepas mereka tercampak daripada bot yang dinaiki bersama bapa saudaranya, kelmarin.

‘Semua ini sudah tertulis’, ALOR SETAR: “Saya pasrah dengan apa yang terjadi. Ini semua sudah tertulis dan memang saya akui agak terkejut selepas mendapat tahu insiden yang menimpa dua anak saya tetapi semua ini adalah takdir.


Mayat Mohd Hafis Anuar, 4, ditemui terapung di tebing sungai Kedah berdekatan bangunan Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM), di sini, kira-kira jam 3 petang semalam, manakala mayat abangnya, Mohd Ashrik, pula ditemui jam 4.25 petang, kira-kira 50 meter dari lokasi mayat adiknya itu ditemui.

Anuar berkata, dia amat terkejut sebaik mengetahui kejadian yang menimpa dua anaknya kerana ketika itu dia pergi melawat bapa saudaranya di Naka, dekat sini, dan hanya mengetahui insiden itu sebaik tiba di rumah ibunya di Taman Nelayan, di sini.


“Ketika menghampiri rumah emak, saya lihat orang ramai sedang mengerumuni rumah. Hati saya berdetik apa sebenarnya yang terjadi dan lantas meluru masuk ke dalam rumah untuk mengetahui perkara sebenar.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers