Tak jadi mengaku

KLANG: Seorang mekanik yang pada mulanya mengaku salah di Mahkamah Majistret di sini, semalam atas tuduhan mendera anak tiri berusia tiga tahun menggunakan senduk nasi dan acuan muruku di sini, tiba-tiba menukar pengakuannya setengah jam kemudian.

Tak jadi mengaku, KLANG: Seorang mekanik yang pada mulanya mengaku salah di Mahkamah Majistret di sini, semalam atas tuduhan mendera anak tiri berusia tiga tahun menggunakan senduk nasi dan acuan muruku di sini, tiba-tiba menukar pengakuannya setengah jam kemudian.


Terdahulu, T Rajasegaran, 32, mengaku salah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Suhaima Mohd Noor, jam 11 pagi semalam.
Bagaimanapun, lelaki beristeri dua itu menukar pengakuannya selepas prosiding ditangguhkan sejam untuk memberi masa bagi pihak pendakwaan mengemukakan fakta kes.

Rajasegaran yang berasal dari Kapar, di sini, ditahan pada 11 Disember lalu selepas rakaman video memaparkan seorang lelaki menumbuk dan menghempas budak lelaki tersebar di laman sosial facebook, minggu lalu.


Mengikut pertuduhan, Rajasegaran didakwa menganiaya kanak-kanak itu menggunakan senduk nasi dan acuan muruku sehingga menyebabkan kecederaan fizikal terhadap mangsa, di sini, jam 12.30 tengah hari, pada September lalu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers