5,000 terima bantuan persekolahan anak

KUALA LUMPUR: Seramai 5,000 penerima dipilih menerima bantuan persediaan persekolahan anak berupa baucar membeli pakaian dan kasut sekolah bernilai RM100 dan wang RM100 setiap seorang.

Bantuan disalurkan Yayasan Wilayah Persekutuan menerusi peruntukan RM1 juta.

5,000 terima bantuan persekolahan anak, KUALA LUMPUR: Seramai 5,000 penerima dipilih menerima bantuan persediaan persekolahan anak berupa baucar membeli pakaian dan kasut sekolah bernilai RM100 dan wang RM100 setiap seorang.


Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Ahmad Phesal Talib berkata, pemberian bantuan daripada kerajaan itu menjadi program tahunan dianjurkan sejak 2008 membabitkan penerima dari tiga Wilayah Persekutuan iaitu Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan.

“Ia menjadi program yang memberi perhatian dan bantuan pada ibu bapa untuk menyediakan kemudahan pada anak-anak masuk sekolah rendah. “Bantuan berupa sepasang pakaian, kasut, tiga sarung kaki, beg dan wang RM100,” katanya pada majlis Penyerahan Bantuan Persekolahan di sini, semalam.

Comments

  1. Seronoknya dapat terima bantuan nih, even rm 100 pun berharga gak per..
    Hai IS dtg BW dan klik iklan utk is

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry late reply, ada masalah coding dengan comment box is nie, a'aa memng seronok terima bantuan, lagi seronok kalau kita yang beri bantuan, tiap2 bulan kasi zakat pun best kat sekolah2 agama Islam.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers