Dipenjara 27 tahun

KUALA LUMPUR: Seorang penganggur yang dituduh merompak pusat urut di Setapak dan merogol seorang pekerja warga Vietnam akhir bulan lalu, dihukum penjara 27 tahun dan sembilan sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam.

Hakim Emelia Kaswati Mohamad Khalid menjatuhkan hukuman 15 tahun penjara dan lima sebatan ke atas Mohamad Fadzlie M Rosdi, 20, bagi tuduhan rogol selain 12 tahun dan dua sebatan bagi setiap dua tuduhan merompak.

Dipenjara 27 tahun, KUALA LUMPUR: Seorang penganggur yang dituduh merompak pusat urut di Setapak dan merogol seorang pekerja warga Vietnam akhir bulan lalu, dihukum penjara 27 tahun dan sembilan sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam.


, masing-masing 12 tahun penjara dan dua sebatan.

Bagaimanapun, hukuman bagi tuduhan merompak berjalan dijalankan serentak selepas menjalani hukuman bagi tuduhan rogol yang berkuat kuasa semalam.


Sementara itu, buruh kasar, Mohd Khairiell Idzham Hashimi, 21, yang didakwa bersama Mohamad Fadzlie bagi dua tuduhan merompak dipenjara 30 tahun dan 10 sebatan.


Tertuduh yang didakwa melakukan perbuatan itu menggunakan parang sehingga menyebabkan penjaga premis serta rakannya cedera, dijatuhkan hukuman penjara masing-masing 15 tahun dan lima sebatan, namun hukuman berjalan berasingan bermula semalam.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers