Sultan Johor minta ‘hadiah paling berharga’ daripada rakyat

Sultan Johor minta ‘hadiah paling berharga’ daripada rakyat
Baginda mahu melihat Bangsa Johor bersatu sebagai hadiah paling berharga sempena Hari Keputeraan baginda ke-57.

Sultan Johor, Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar bertitah, hadiah paling berharga yang baginda mahukan sempena Hari Keputeraan ke-57 baginda ialah melihat Bangsa Johor bersatu.

Baginda bertitah, rakyat tidak perlu membelikan apa-apa hadiah kerana melihat Bangsa Johor bersatu merupakan hadiah paling tidak ternilai yang baginda mahukan.

Sultan Ibrahim bertitah, baginda sayangkan rakyat Johor kerana tanpa rakyat tiada raja.

“Untuk hari jadi saya hari ini, tidak perlu untuk membelikan apa-apa hadiah untuk saya. Hanya satu permintaan dari saya, yang mana bagi saya amat berharga, iaitu untuk Bangsa Johor bersatu.

“Saya sayang rakyat saya. Tanpa rakyat maka tiada raja. Rakyat Johor adalah tanggungjawab saya dan impian saya adalah untuk melihat rakyat bersatu,” titah baginda.

Titah Sultan Ibrahim itu dimuatnaik di laman rasmi Facebook baginda.

Baginda turut memuatnaik gambar-gambar bersama ahli keluarga menyambut Hari Keputeraan baginda bersama anakanda Tuanku Jalil yang sedang menerima rawatan di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers