Sokong pemimpin yang melakukan perkara betul-Ku Li

Sokong pemimpin yang melakukan perkara betul-Ku Li
Veteran UMNO itu menyatakan, walaupun beberapa isu yang dikaitkan terhadap diri Najib,
beliau masih kekal sebagai penyokong Barisan Nasional (BN).

Isu wang derma sebanyak RM2.6 bilion yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi Presiden UMNO dan kontroversi syarikat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) tidak menjadi menjejaskan sokongan Tengku Tan Sri Razaleigh Hamzah kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Ahli Parlimen Gua Musang itu menegaskan, walaupun beberapa isu yang dikaitkan terhadap diri Najib, beliau masih kekal dalam ‘backbencher’ Barisan Nasional (BN).

Namun, beliau yang lebih mesra dipanggil Ku Li tetap menyatakan hanya akan menyokong pemimpin yang melakukan perkara yang betul.

“Saya support siapa yang melakukan perkara yang betul.

“Yeah, saya masih berada dalam barisan backbencher. Jadi, apa erti nya?” katanya kepada pemberita apabila ditanya mengenai sokongan beliau terhadap Najib di Bukit Jalil pada Sabtu.

Selain itu, Ku Li turut berharap agar semua pihak terutamanya pemimpin negara melakukan perkara yang betul dan terangkan kepada rakyat agar rakyat tidak keliru terhadap isu-isu semasa.

“Semua pemimpin mesti tunjuk mereka pemimpin yang boleh dipercayai orang ramai. Lakukan apa yang patut, seperti mana yang dilakukan rakyat kepada kita.

“Tak boleh kita lakukan perkara yang luar biasa dan itu akan menimbulkan tanda tanya. Itu juga tidak baik untuk parti kita (UMNO),” ujar beliau lagi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers